Ik heb een macbook pro 15 inch uit mid 2010. Ik heb er nooit problemen mee gehad, tot mijn macbook op een dag niet meer voorbij het witte start scherm met het appeltje kwam. Vervolgens heb ik de recovery disk (Snow Leopard) er in gedaan en de macbook geformateerd. Ik heb hier geen belangrijke bestanden op staan, dus een backup is niet nodig. Het installeren van Snow Leopard lukt, en hij start weer normaal op. Als ik echter ga updaten vanaf 10.3 loopt mijn Macbook vast tijdens het updaten op verschillende punten. Ik zit zelf te denken aan een defecte harde schijf.
Tijdens het herstellen/formateren kreeg ik ook regelmatig vreemde errors. Wat denken jullie? En is zoon harde schijf makkelijk zelf te vervangen? Zou me een hoop geld schelen als ik het zelf doe ipv bij een Apple Service Centre lijkt me.
Tijdens het herstellen/formateren kreeg ik ook regelmatig vreemde errors. Wat denken jullie? En is zoon harde schijf makkelijk zelf te vervangen? Zou me een hoop geld schelen als ik het zelf doe ipv bij een Apple Service Centre lijkt me.