Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

Ik zit te twijfelen welke ik van bovenstaande telefoons moet kiezen. gaat trouwens om de Samsung Omnia W.
Beiden hebben hun voor een nadelen. En nou hoorde ik dat de Windows mobile 7.5 veel stabieler is dan Android.
Heeft iemand hier ervaring mee, en welke phone zouden jullie kiezen?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2011 14:16 ]

Verwijderd

Hallo,

Zelf heb ik de Galaxy S vanwege het ruime aanbod van de Apps in de android markt

en aangezien het aanbod in windows market place te beperkt nog is

maar idd windows 7.5 is idd stabieler geworden

Maar voorkeur gaat bij mij nog altijd naar android die is goed afgesteld op de hardware van de telefoon

• SierraPapa
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-10 08:50
Ik heb de Omnia met een update naar 7.5. Eerste keer in mijn leven dat ik een telefoon heb die ik niet ga vervangen nadat ik mijn contract heb uitgezeten. Heerlijk toestel.

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:34
Verwijderd schreef op donderdag 01 december 2011 @ 14:18:
Maar voorkeur gaat bij mij nog altijd naar android die is goed afgesteld op de hardware van de telefoon
Dat is natuurlijk onzin.

Je moet ze gewoon even testen, ze hebben beide wat voor- en nadelen en een andere feel, dat moet je zelf eigenlijk "ervaren"

• koekiemonster
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-11 11:02

koekiemonster

want a cookie

SierraPapa schreef op donderdag 01 december 2011 @ 15:04:
Ik heb de Omnia met een update naar 7.5. Eerste keer in mijn leven dat ik een telefoon heb die ik niet ga vervangen nadat ik mijn contract heb uitgezeten. Heerlijk toestel.
Precies mijn gevoel.
DIt is na een stapel featurephones, WM2002, WM2003, WM6.5, iOS3, iOS4 en Android 1.5, Android 2.1 toestellen het eerste OS + toestel waar ik waanzinnig tevreden over ben.

[webhero.nl]

• Regenbui
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 08-11 01:04
Mijn Omnia heb ik nu een jaar en doet wat hij hoort te doen. Mits de Omnia W van dezelfde bouwkwaliteit is, kan je er zeker 1 jaar + mee vooruit. Eind 2012 zullen misschien de WP8 telefoons gaan komen, dus voorlopig zit je goed.

@Roger1991, Goed afgestemd? de hele Android markt heeft last van fragmentatie. Met een high en toestel zal je dit misschien niet merken, maar daar betaal je dan ook voor. Neem een mid-range toestel en je ergerd je soms kapot.

Cheap phone: Omnia
Money to spare: Omnia W

• PaT
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

PaT

Moderator Mobile

Ja, dat mod

In de verschillende topics op dit forum is uitgebreid na te lezen wat de ervaringen zijn met bepaalde toestellen. Op grond van die topics zou je voor jezelf moeten kunnen vaststellen wat voor jou het meest passende toestel is.

Dit soort "boodschappenlijst-topics" staan we echter niet toe op GoT. Het enige antwoord waar je wat aan heb zal bij jezelf vandaan moeten komen. Daarom gaat dit topic dicht.

Groot genoeg voor 2 hoofdletters

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.