Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[JavaScript/DHTML] Probleem DHTMLmenu

Pagina: 1
Acties:
  • 113 views

• Proxar
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb op 2 websites die ik samen met een vriend van me heb gemaakt een DHTMLmenu gebruikt. De menu's heb ik gemaakt met Sothink DHTMLmenu Builder. In IE en Firefox doen ze het perfect, maar als iemand Google Chrome gebruikt springt het uitklapmenu naar links en is het erg moeilijk navigeren.

De websites waar ik het over heb:

*snip* en *snip*

Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen? Of iemand met hetzelfde probleem?
Tips voor een ander programma, het liefst freeware. Dit was ook al een investering. Maar goed als het niet anders kan natuurlijk kopen, als het maar werkt.

Alvast bedankt!

[ Voor 7% gewijzigd door RobIII op 01-12-2011 13:47 ]

Wisdom lies not in obtaining knowledge, but in using it in the right way !!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Proxar schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:27:
Heeft iemand enig idee hoe dit zou kunnen komen?
Wat heb je zelf al geprobeerd/gezocht/gevonden? (Zie onze Quickstart)
Tips voor een ander programma, het liefst freeware.
Waar vind ik...?
Dan klop je eens aan bij hun supportafdeling?

Anyhoe, in de Devschuur hebben we 't over zélf maken; voor support op producten/uitgespuugde code van derden mag je bij die derden aankloppen ;)

Je bent, IMHO, overigens gek als je voor zoiets betaalt (al helemaal $65 :X ). Met een paar uurtjes tutorials HTML/CSS maak je zoiets zelf (en beter...)
De websites waar ik het over heb:

*snip* en *snip*
Neem volgende keer even de moeite een uitgeklede(!) testcase te maken; links naar alles-erop-en-eraan sites vallen gewoon onder spam; los van 't feit dat niemand zin heeft (veel) meer, ook nog eens onleesbare (want:"minified"), code door te moeten waden dan nodig.
offtopic:
De geproduceerde code stamt uit 2007, toen 't web er nog heel anders uit zag, maar stikt ook nog eens van de browser-specifieke zaken ('t stikt van "MSIE", "Konqueror", "Netscape" etc. strings). Nu is dat niet altijd slecht, maar wel een behoorlijke rode vlag voor zoiets simpels; zéker anno 2011.

[ Voor 31% gewijzigd door RobIII op 01-12-2011 14:02 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.