Bestuurder Buma/stemra treedt tijdelijk terug

Pagina: 1
Acties:

• ravenamp
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 10-04-2025
Weet niet waar ik anders nieuws kan aandragen, dan maar hier:

http://www.nu.nl/muziek/2...eedt-tijdelijk-terug.html

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Olaf
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23-07-2024
Ik zag het vanmorgen al langskomen maar vind het een te-ver-van-ons-bed-show om er een nieuwsbericht over te maken.

• Tarkin
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 07:59
Waarom eigenlijk? Dit gaat toch ook over IT? Het bewijst maar eens dat zulke verenigingen legale bandieten zijn...

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:22

D4NG3R

kiwi

:)

Maar hoe interessant is het om te weten dat de bestuurder tijdelijk terugtreed? IMHO niet echt nieuwswaardig omdat ze binnen korte tijd toch weer lekker verder gaan.

Dan maar een discussie in dit topic :)?

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Tarkin schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:57:
Waarom eigenlijk? Dit gaat toch ook over IT? Het bewijst maar eens dat zulke verenigingen legale bandieten zijn...
Wat heeft het met IT te maken?
Het betreft een componist die zijn muziek op een dvd-film heeft gehoord en een bestuurder die corrupt bezig is.
Ik zie hier niet iets IT'igs in.

En dat een bestuurder corrupt is maakt natuurlijk niet een 'bewijs' dat de hele vereniging een 'legale bandiet' is.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:56
Tarkin schreef op donderdag 01 december 2011 @ 13:57:
Dit gaat juist helemaal niet over IT. Buma/Stemra is een stichting die op zichzelf ook niets met ict te maken heeft, alleen als het gaat om auteursrecht en internet. Die combinatie kan voor ons nieuws zijn, maar de stichting Buma/Stemra zelf is dat voor ons niet.

Ik ben helemaal geen stagiair

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:50

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Was het Brein was het nog wat dichterbij, maar Buma zit wel redelijk ver van ICT.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Pagina: 1