Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Headset dilemma

Pagina: 1
Acties:

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-10 14:55
Ik ben op zoek naar een prijs qualitatieve headset om te gamen en na lange zoektocht heb ik overal wat gelezen dat de corsair HS1 een zeer goede headset is die ook comfortabel zit

nu is mijn vraag is er veel verschil tussen USB en Jack ?
bij USB kun je virtual surround maken ? is dit een meerwaarde ?

ik heb een Creative xfi Xtrememusic geluidskaart

of zijn er alternatieven rond die prijs ?

er raadde me de zalman zm-rs6m aan maar hoor overal dat die niet goed klinkt

Simracing and 3D-Printing enthousiast

• Fbarmentlo
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 07:14
Virtual surround, ik vind dit zelf een onnodig iets, maar sommigen vinden het belangrijk,

ik denk dat het gewoon een kwestie van uitproberen is(vrienden of kennissen eens vragen of zij een headset hebben, welke, en of je eens mag testen), en evt. gewoon bij winkels vragen?

• Imprezzion
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 16-11 22:56

Imprezzion

E92 320i & 307CC

Heb zelf sinds gister de Creative Tactic3D Alpha van €34,95 en ik kon er niet meer tevreden over zijn.
Dingetje is USB en Jack aangezien de headset jacks heeft met een losse USB soundcard.

De USB kaart werkt prima met de THX software en bie ondersteuning voor vitueel 5.1. Dit klinkt niet bepaald goed qua muziek maar voor films en games is het wel aardig. Je kan ook niet te veel verwachten voor zijn prijs.

Draagcomfort en geluid op stereo is however zodanig goed dat ik niet anders kan dan deze ook als optie aan je mee te geven.

~ 9800X3D @ 5.5Ghz eCLK + PBO ~ Arctic LF2 240 CPU ~ Crosshair X670E Gene ~ 32GB Dominator Titanium @ 6400C26 FCLK 2200 ~ Zotac RTX 5080 SOLID OC @ 3285 core 18000 VRAM ~ Corsair 2500X ~ Dark Power Pro 11 1000w ~

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Heb zelf zon Creative Fatal1ty (non usb) Gaming Headset, en k ben er erg blij mee, in combinatie met een Creative Soundblaster X-Fi PCI-E ..
En die headsetjes zijn 30 euro ongeveer, maar na een beetje tweaken in je geluidskaart driver is er goed geluid uit te krijgen, ook met vol volume(hoewel je dan na 5 minuten doof bent) blijft de ruis weg!

• Hanzzzie
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 20-10 14:55
kheb mn oog al laten vallen op de corsair HS1 dus ... :)
zal wel geen slecht setje zijn imo

hopelijk mag'k em onder de kerstboom verwachten samen met BF3

Simracing and 3D-Printing enthousiast

• Zen!th
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-09 11:10
Haha, ik help het je hopen ;)
Dan dit topic dicht!
Pagina: 1