Kan ik een TB800 overklokken met een MSI K7T Turbo en een coolermaster fan (die geschikt is voor snelheden tot 1200 MHz) naar de 1000 MHz? Of is dit niet verstandig? Hoe kan ik het beter doen?
Weinig antwoorden

Weet niemand het
Of is het weer een bekende vraag

He Technic is het jou al gelukt
En zo ja hoe heb jij het exact gedaan
Ik zie het wel.
Greetings
Fireman
Weet niemand het
Of is het weer een bekende vraag
He Technic is het jou al gelukt
En zo ja hoe heb jij het exact gedaan
Ik zie het wel.
Greetings
Fireman
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)
Verwijderd
pfff.. anders ga je ff de FAQ lezen ofsow!
Overclocken = niet voorspelbaar = gewoon proberen!
Overclocken = niet voorspelbaar = gewoon proberen!
Ja dat zeker maar ik ben eens benieuwd hoe die het "exact" gedaan heeft.Op zondag 14 oktober 2001 21:19 schreef Narf het volgende:
is een beetje een oud draadje he !
Ik ben een redelijke newbie en dus nit zo gek veel ervaring.
Ja ja ik heb de search gebruikt en ik kom niet tot exacte antwoorden, althans ik kan ze niet vinden
Bekijk deze topic eens
Ik heb nu gelezen dat ik de bruggen L1 moet verbinden (zijn dat in totaal dan 4 streepjes
En in een ander bericht lees ik iets over de L3 bruggen verbinden.
Welke moeten het nou zijn
Het basis principe weet ik ( via de search )
Maar wat is specifiek van toepassing in mijn geval
Mijn specs staan op mijn homepage.
Alvast bedankt
Fireman
Ps: proberen doe ik het zeker maar slopen vind ik zo zonde
Verwijderd
gewoon de l1 bruggen verbinden en dan kun je in de bios van je msi turbo de multiplier en de fsb hoger zetten.
succes
succes
Ik heb een TB 800 op een Msi K7t-turbo Limited.
Loopt nu volgens MBM op 1027 MHz @ 1.85 volt.
Temp. max 49graden met een PenAlpha koeler ofzo, tot 1400MHz.
Loopt nu volgens MBM op 1027 MHz @ 1.85 volt.
Temp. max 49graden met een PenAlpha koeler ofzo, tot 1400MHz.
Ik heb het op de eerste manier gedaan. Eerst de L1 bruggen verbonden en toen de ratio verhoogd.
Ik heb het met halve stapjes gedaan ik zit nu hier
Kan een van jullie trouwens zeggen wat voor CPU dit is
Thunderbird of classic. En wat is het wezenlijke verschil tussen die twee 
Kan ik ook Fuzzylogic er overeen laten gaan
ofraden jullie dit af ?
Wat ook gebeurd is dat als ik 3DMARK 2000 draai en start met de default benchmark dan gooit 'ie 'm eruit terwijl mijn temp rond de 43 graden celsius is.
Hoe kan dat
Kan een van jullie trouwens zeggen wat voor CPU dit is
Kan ik ook Fuzzylogic er overeen laten gaan
Wat ook gebeurd is dat als ik 3DMARK 2000 draai en start met de default benchmark dan gooit 'ie 'm eruit terwijl mijn temp rond de 43 graden celsius is.
Hoe kan dat
lol een picje van 1,4 mb, ik zou em ff converteren naar jpg en niet een bmp bestand hernoemen oid.Op maandag 15 oktober 2001 13:03 schreef firemen het volgende:
Ik heb het op de eerste manier gedaan. Eerst de L1 bruggen verbonden en toen de ratio verhoogd.
Kan een van jullie trouwens zeggen wat voor CPU dit isThunderbird of classic. En wat is het wezenlijke verschil tussen die twee
Kan ik ook Fuzzylogic er overeen laten gaanofraden jullie dit af ?
Hoe kan dat
kweenie wat voor cpu er op de pic staat maar classic is slot a en thunderbird is socket a.
en als 3dmark eruit klapt betekend gewoon dat ie niet stabiel is en je ongetwijfeld met meerdere programma's of spellen problemen gaat krijgen na (lange) belasting.
Moet ik dat plaatje dan na in paint opgeslagen te hebben in paintshop ofzo converterenOp maandag 15 oktober 2001 13:15 schreef salvador4 het volgende:
[..]
lol een picje van 1,4 mb, ik zou em ff converteren naar jpg en niet een bmp bestand hernoemen oid.
kweenie wat voor cpu er op de pic staat maar classic is slot a en thunderbird is socket a.
en als 3dmark eruit klapt betekend gewoon dat ie niet stabiel is en je ongetwijfeld met meerdere programma's of spellen problemen gaat krijgen na (lange) belasting.
Ik heb nog meer plaatjes en allemaal 1.44 sorry. Ik ga ze gauw kleiner maken.
check mijn homepage voor mijn specs. Een MSI K7T Turbo ms-6330 heeft inderdaad een socket A. Even gecheck op msi site
Ik heb 'm weer terug gezet op 9x. Ik hou het voor lopig zo en volgende week, als ik niet teveel vast lopers heb dan ga ik weer een stapje hoger.
Mijn temp komp niet hoger dan 45 graden celcius.
En dat fuzzylogic is dat wat
Pagina: 1