Ik heb een aantal Cisco WAP4410n access points gekocht met de bedoeling de http-redirect functie te gebruiken om mensen bij het aanmelden naar een pagina te sturen met wat informatie over het bedrijf. Dat werkt alleen een beetje te goed, alle ingevoerde urls worden namelijk doorgestuurd naar de ingestelde pagina. Dat is uiteraard niet de bedoeling. Na het bezoeken van de bedrijfspagina mogen ze ook andere sites bekijken. Mensen hoeven geen voorwaarden te accepteren en ze hoeven ook geen wachtwoorden in te vullen. Zo is het een beetje een vreemde functie toch? Een access point waar je maar 1 site mee kunt bezoeken. Hebben jullie een hint?
Ik heb Cisco een bericht gestuurd via hun website, maar die hebben niet gereageerd (3 dagen).
Ik heb de voorgeinstalleerde firmware, de op-een-na-nieuwste en de nieuwste firmware geprobeerd.
Ik heb de handleiding gelezen en daar staat alleen in dat je een url kunt instellen.
Ik heb Cisco een bericht gestuurd via hun website, maar die hebben niet gereageerd (3 dagen).
Ik heb de voorgeinstalleerde firmware, de op-een-na-nieuwste en de nieuwste firmware geprobeerd.
Ik heb de handleiding gelezen en daar staat alleen in dat je een url kunt instellen.

Mijn blog over het deployen van Ruby on Rails: RunRails.com