Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Spotify push offline mode

Pagina: 1
Acties:
  • 205 views

• IMarks
  • Registratie: Juli 2011
  • Nu online
Ik wil spotify (desktop) naar offline mode pushen (dit om meerder desktops tegelijk te kunnen gebruiken, ik, me broer en me vader).

ik heb al in windows firewall spotify verbindingen geblokkeert maar toch blijf ik in online mode (wtf) (zelfs naar herstart van spotify applicatie).

verder kan ik ook op google niks anders vinden.
weet iemand misschien wat ik nog meer kan proberen om offline mode te gebruiken voor desktop.

- off-topic -
ook heb ik al met spotify contact genomen zei geven aan dit niet te supporten omdat je maar betaalt voor 1 persoon. (en een CD kun je niet via imgburn/daemon tools tegelijk gebruiken!?)

Verwijderd

- off-topic -
ook heb ik al met spotify contact genomen zei geven aan dit niet te supporten omdat je maar betaalt voor 1 persoon. (en een CD kun je niet via imgburn/daemon tools tegelijk gebruiken!?)
Daar heb je denk ik je antwoord al ben ik bang.

• IMarks
  • Nu online
ze ondersteunen het niet, ze zeggen niet dat ze het blokkeren (waarom anders offline syncing). daarnaast is alles te kraken, zowieso netwerk blokkering voor een bepaald programma.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

En denk je dat we hier op GoT gaan meehelpen om het systeem "te kraken"? ;)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• Vinnienerd
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:16
IMarks schreef op woensdag 30 november 2011 @ 20:06:
Ja duhuh 8)7

• IMarks
  • Nu online
ik vraag netwerk te blokkeren voor een bepaald programma, kan net goed vragen ik blokkeer ik de port van msn voor me zoon die graag bescherm. uit eindelijk is het algemene hulp en niks illigaals aan, want ik betaal gewoon (kpn doet het voor in dit geval) en uit eindelijk staat de wet toe dat ik auteursgerechtelijk beschermd materiaal mag delen onder familie en vrienden kring, als ik me niet vergis.

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 13-11 11:58
Je stelt een vraag om iets te bereiken wat niet de bedoeling is. Spotify heeft duidelijk aangegeven dit niet te supporten omdat je maar betaalt voor 1 persoon. Dat zal vast in de voorwaarden gestaan hebben die je ongetwijfeld hebt moeten accepteren op het moment dat je begon met Spotify.

Lijkt mij niet dat wij jou dan gaan helpen om de 'beveiliging' die hier op zit te omzeilen.

Desktop | Server | Laptop

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.