Mijn ondertitel verschijnt pas na het 2e woord op de Dune Max 2.
Heb de nieuwste firmware eropstaan. Fabriekinstellingen terug gezet.
Nu heb ik hem omgeruild voor weer een andere. vandaag heb ik hem gekregen, vol met spanning zette ik een origineel blu-ray op.
Met een oudere firmware dacht ik, misschien lag het wel aan de nieuwe firmware.
Maar nee de film starte en er werd gesproken. De ondertitel kwam pas met het 2e woord.
Alle ondertitels starten na het 2e woord wat gesproken wordt.
Een niet lipsynic probleem.Ik heb hem met en zonder reciever aangesloten. Dus ook regelrecht aan de TV gehangen zodat het geluid regelrecht met het beeld naar de tv gezonden wordt. Ik heb de Dune max ook aan een andere tv van mij gehangen , dezelfde problemen deden zich voor. Maar het is niet alleen met 1 film zo maar met alle films. Voordat ik een mediaplayer aanschafte had ik van mijn maat een Dune Lite geleend.
Liep prima daar nergens geen problemen mee.
Heb de nieuwste firmware eropstaan. Fabriekinstellingen terug gezet.
Nu heb ik hem omgeruild voor weer een andere. vandaag heb ik hem gekregen, vol met spanning zette ik een origineel blu-ray op.
Met een oudere firmware dacht ik, misschien lag het wel aan de nieuwe firmware.
Maar nee de film starte en er werd gesproken. De ondertitel kwam pas met het 2e woord.
Alle ondertitels starten na het 2e woord wat gesproken wordt.
Een niet lipsynic probleem.Ik heb hem met en zonder reciever aangesloten. Dus ook regelrecht aan de TV gehangen zodat het geluid regelrecht met het beeld naar de tv gezonden wordt. Ik heb de Dune max ook aan een andere tv van mij gehangen , dezelfde problemen deden zich voor. Maar het is niet alleen met 1 film zo maar met alle films. Voordat ik een mediaplayer aanschafte had ik van mijn maat een Dune Lite geleend.
Liep prima daar nergens geen problemen mee.
[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2011 20:18 ]