Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08 20:25

his.dudeness

The Dude Abides.

Topicstarter
Xperia ray of Xperia Pro

En waarom ?

Ik heb op dit moment een Blackberry 9700, ik wil overstappen naar een Android.
De hardware, camera en design (van GUI en Telefoon) van Sony Ericsson spreek mij zeer aan.

Ik kan alleen niet kiezen tussen deze twee telefoons. Graag hoor ik wat jullie ervan vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anoniem1
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-07 23:11
persoonlijk zou ik voor de xperia pro gaan, vanwege het grotere scherm en het toetsenbordje, maar als je liever een kleiner toestel wilt, kun je beter voor de ray gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ook ik zou kiezen voor de xperia pro, een toetsenbord is heel handig en wordt hoe meer je hem gebruikt hoe handiger.
Voor de rest doen de toestellen niet veel voor elkaar onder, alleen de ray heeft maar 300 mb opslag wat ik persoonlijk wel heel weinig vindt, nu weet ik wel dat je er een SD kaart in kan stoppen maar toch is het net zo makkelijk om wat extra geheugen in je mobiel te hebben.
Dus ik zeg Pro!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• his.dudeness
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 05-08 20:25

his.dudeness

The Dude Abides.

Topicstarter
Ik ben vandaag naar de winkel gegaan, heb de Ray in handen gehad en ermee getypt, typen gaat best goed. Alleen is de telefoon te klein voor mij. Voelt meer aan als een vrouwen mobiel. De Xperia Pro hebben ze alleen nog niet binnen, maar ik heb hem besteld en krijg hem donderdag.

Thanks voor jullie berichten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Conform het Het algemeen beleid zijn dit soort topic's niet toegestaan. Van users wordt verwacht dat ze zelf een keuze kunnen maken. Dit soort versus topic zijn dan ook niet toegestaan, m.a.w. dit topic is gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Dit topic is gesloten.