Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03

India Sierra

Learn by failure

Topicstarter
Mijn probleem is als volgt;

Ik heb vandaag een andere custom rom op mijn ZTE Blade gezet (ginger stir fry beta 27). Maar nu doet mijn wifi raar, iedere keer als ik mijn wifi aan zet, kan ik eventjes proberen te zoeken naar mijn netwerk en zet de wifi zichzelf opeens uit (na ong 5-10 sec). Dit probleem had ik voorheen niet, wifi deed het toen perfect (cynagon mod 7.0). Ik heb de wifi poweroff als het scherm uitgaat op never gezet, alle cache gewist voor het flashen. Enig idee iemand?

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07:33

reaL_G

G

mmm niet echt logisch terwijl je zelf al de conclusie trekt..

wat dacht je van de custom rom? zou ff voor een fix zoeken op de fora waar de rom vandaan gehaald hebt.
anders switchen naar een rom waarbij het wel werkt.

GiTS

• India Sierra
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 23:03

India Sierra

Learn by failure

Topicstarter
Dan nemen we maar CM7

Intel Core i7 2600K @ 5021Mhz | #1 24/7 stable overclock op Tweakers since 2012

• StarC
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07:39
Een andere kernel proberen die compatible is met de ROM?

Verwijderd

Precies, het ligt aan de kernel. Die regelt de verbindingen dus ook WiFi, niet de ROM.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 06:52

Quad

Doof

Waarom ga je hier niet kijken: [Ervaringen] Orange San Francisco / ZTE Blade
Een aparte topic openen over een klaarblijkelijk custom rom probleem kan je daarvoor terecht.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 09:33

Bullet NL

Eigen Wijs

Zoals hier boven wordt beschreven is het niet nodig om een topic voor je probleem te openen, daarbij maakt de topic titel ook vaag om wat voor apparaat het gaat. Probeer daarom ook de volgende keer wanneer je een topic start goed en duidelijk een omschrijving te geven van het merk en type van het apparaat waar het omgaat in de topic titel mee te nemen.

Afijn, dit topic is gesloten.

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.