ora et labora
Zelfde geldt voor deze regel
random read = (lezen) en dan nog een keer lezen genoemd, dus moet ook schrijven worden.Het aantal iops bij 4kB random read-acties bedraagt 70.000iops en voor lezen is dat 35.000iops
[ Voor 7% gewijzigd door faust2016 op 30-11-2011 18:50 ]
De maximale leessnelheid van de drives zou 550MB/s bedragen, terwijl lezen schrijven met maximaal 375MB/s kan plaatsvinden. Het aantal iops bij 4kB random read-acties bedraagt 70.000iops en voor lezen write-acties is dat 35.000iops
, die tot op heden alleen als 3,5"-drives werden geleverd.
Ook klopt het "...of het iets betere emlc-geheugen." niet.
Het is namelijk een stuk beter. Zeg dan iets als "...of het voor enterprise gebruik ontwikkelde emlc-geheugen."
Ook zal deze in SLC NAND verkrijgbaar zijn, wat ik nergens in het artikel teruglees.
Ook klopt het "...of het iets betere emlc-geheugen." niet.
Het is namelijk een stuk beter. Zeg dan iets als "...of het voor enterprise gebruik ontwikkelde emlc-geheugen."
Ook zal deze in SLC NAND verkrijgbaar zijn, wat ik nergens in het artikel teruglees.
lezen/schrijven is al verbeterd, maar wat er niet aan 3,5" zou kloppen weet ik niet?
Wat de laatste opmerkingen over emlc en slc betreft: ik koos ervoor om emlc als iets beter dan mlc te omschrijven, want het wel degelijk genoemde (". Ook is het mogelijk om slc-flash in de drives te verwerken. ") is nog altijd een stuk beter, gradaties enzo
Wat de laatste opmerkingen over emlc en slc betreft: ik koos ervoor om emlc als iets beter dan mlc te omschrijven, want het wel degelijk genoemde (". Ook is het mogelijk om slc-flash in de drives te verwerken. ") is nog altijd een stuk beter, gradaties enzo