OCZ introduceert zakelijke Talos 2-ssd's

Pagina: 1
Acties:

• mrc4nl
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01:24

mrc4nl

Procrastinatie expert

Topicstarter
er worden dubblele specs genoemd:
De maximale leessnelheid van de drives zou 550MB/s bedragen, terwijl lezen met maximaal 375MB/s kan plaatsvinden.
2x leessnelheid. moet er niet eentje de "schrijfsnelheid" zijn?

ora et labora

• faust2016
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-02 23:33

faust2016

You yes have my shirt

Zelfde geldt voor deze regel
Het aantal iops bij 4kB random read-acties bedraagt 70.000iops en voor lezen is dat 35.000iops
random read = (lezen) en dan nog een keer lezen genoemd, dus moet ook schrijven worden.

[ Voor 7% gewijzigd door faust2016 op 30-11-2011 18:50 ]

• BitsThatByte.nl
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-12-2025

BitsThatByte.nl

Bedrijfsaccount bitsthatbyte.nl
De maximale leessnelheid van de drives zou 550MB/s bedragen, terwijl lezen schrijven met maximaal 375MB/s kan plaatsvinden. Het aantal iops bij 4kB random read-acties bedraagt 70.000iops en voor lezen write-acties is dat 35.000iops

• markoverklift
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 31-01 15:06
, die tot op heden alleen als 3,5"-drives werden geleverd.
Ook klopt het "...of het iets betere emlc-geheugen." niet.
Het is namelijk een stuk beter. Zeg dan iets als "...of het voor enterprise gebruik ontwikkelde emlc-geheugen."

Ook zal deze in SLC NAND verkrijgbaar zijn, wat ik nergens in het artikel teruglees.

• willemdemoor
  • Registratie: Januari 2008
  • Niet online

willemdemoor

Redacteur
lezen/schrijven is al verbeterd, maar wat er niet aan 3,5" zou kloppen weet ik niet?
Wat de laatste opmerkingen over emlc en slc betreft: ik koos ervoor om emlc als iets beter dan mlc te omschrijven, want het wel degelijk genoemde (". Ook is het mogelijk om slc-flash in de drives te verwerken. ") is nog altijd een stuk beter, gradaties enzo :)