Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] Nieuwe tracker "Spotlights"

Pagina: 1
Acties:

• robvanwijk
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-11 23:37
Toen het nieuwe moderatiesysteem werd ingevoerd vertelden jullie dat er nog gedacht werd over andere manieren om +3 reacties meer onder de aandacht te brengen (en daarmee mensen aan te moedigen briljante posts te maken). Nou bedacht ik me net dat het mogelijk zou moeten zijn om in de tracker een blokje met recente spotlight reacties te maken, net zoals het algemene "Reacties" blokje, maar dan gefilterd op alleen +3 niveau. Dat lijkt me goed passen bij de term "Spotlight"; ze zullen veel langer zichtbaar zullen blijven omdat ze veel zeldzamer zijn dan gewone reacties.
Ik ben me ervan bewust dat je wat timing issues zult hebben (niveaus staan immers niet vast). Het kan bijvoorbeeld zijn dat je erop klikt en opeens tegen een reactie aankijkt die "slechts" +2 is. Wat mij betreft valt dat onder "dat is dan maar zo".

ps. In de Lieve Devvers FAQ staat "Zowel bugs als featurerequests dienen uiteindelijk op devtrack terecht te komen". Op devtrack zelf staat echter "Devtrack wordt niet meer gebruikt en is enkel nog beschikbaar als naslagwerk voor bestaande issues. Nieuwe bugs en feature requests kunnen gemeld worden in Lieve Devvers op het forum.". Misschien kan dat met elkaar in overeenstemming worden gebracht?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

crisp

Devver

Pixelated

Ik vind het op zich een goed idee, dus ik neem dit mee achter de schermen :) Ik denk echter niet dat we dit op korte termijn kunnen realiseren, maar wellicht verdient het een plekje na de redesign van de website :)

offtopic:
De faq ook meteen even aangepast ;)

[ Voor 10% gewijzigd door crisp op 30-11-2011 20:47 ]

Intentionally left blank