Ik ben bezig met het opzetten van een audio gerelateerde webshop. De marketing, logistiek en financiën zijn helemaal rond. Ik loop alleen vast op het selecteren van de meest geschikte software. Open-source is voor mij geen optie omdat ik een technische noob ben. De eisen voor de software zijn:
- eenvoudig in design, gebruik en backoffice (bij voorkeur webbased)
- geschikt voor +/- 1500 artikelen met minimaal 3 foto's
- meertalig (op termijn is Europ de doelgroep, eerste jaar alleen Benelux)
- Crosselling (kopers van art X kochten ook art Y)
- max 100,- per maand abonnement het eerste jaar
Maar het belangrijkste en waar ik het meest op vast loop zijn de selectie cq. filter mogelijkheden. Bij de vele aanbieders die je via google tegenkomt kan je geen specificatie van de selectiemogelijkheden voor kopers vinden, terwijl dit nou net erg belangrijk voor me is.
Klanten moeten bijvoorbeeld kunnen filteren/selecteren in een bepaalde prijsklasse, van een bepaald merk, van een betaald type etc. Een goed voorbeeld zijn bijvoorbeeld de sites van Coolblue.
Ik hoop dus dat iemand hier ervaring mee heeft en me naar een geschikte aanbieder kan doorverwijzen.
- eenvoudig in design, gebruik en backoffice (bij voorkeur webbased)
- geschikt voor +/- 1500 artikelen met minimaal 3 foto's
- meertalig (op termijn is Europ de doelgroep, eerste jaar alleen Benelux)
- Crosselling (kopers van art X kochten ook art Y)
- max 100,- per maand abonnement het eerste jaar
Maar het belangrijkste en waar ik het meest op vast loop zijn de selectie cq. filter mogelijkheden. Bij de vele aanbieders die je via google tegenkomt kan je geen specificatie van de selectiemogelijkheden voor kopers vinden, terwijl dit nou net erg belangrijk voor me is.
Klanten moeten bijvoorbeeld kunnen filteren/selecteren in een bepaalde prijsklasse, van een bepaald merk, van een betaald type etc. Een goed voorbeeld zijn bijvoorbeeld de sites van Coolblue.
Ik hoop dus dat iemand hier ervaring mee heeft en me naar een geschikte aanbieder kan doorverwijzen.