Beste tweakers,
Vandaag dan eindelijk mijn 2e 5870 binnen gekregen om is aan de slag te gaan met crossfire.
Zelf was ik al in het bezit van een asus model, vandaag de xfx binnen gekregen.
Alle settinges goed ingesteld, crossfire enabeld, goede resolutie e.d, alleen viel het me op dat bij de installatie van de kaart, na het aanslingeren van me pc, het kaartje lekker op hoge toeren bleef draaien, qua fan speed
Niet erg op zich, ware het niet dat ik geen straaljager naast me wil hebben.
Dus ik CCC in gedoken, fanprofiel opgezocht, en fanspeed verlaagd naar een respectabele 22 %.
Alleen het rare komt nu dus dat de fanspeed gewoon op de 50 % blijft draaien.
Zie ik iets over het hoofd of een andere instelling vergeten goed te zetten?

Zie onderstaande foto, fanspeed staat ingesteld op 20 %, maar fanspeed bovenin blijft 5- % aangeven.
Vandaag dan eindelijk mijn 2e 5870 binnen gekregen om is aan de slag te gaan met crossfire.
Zelf was ik al in het bezit van een asus model, vandaag de xfx binnen gekregen.
Alle settinges goed ingesteld, crossfire enabeld, goede resolutie e.d, alleen viel het me op dat bij de installatie van de kaart, na het aanslingeren van me pc, het kaartje lekker op hoge toeren bleef draaien, qua fan speed
Niet erg op zich, ware het niet dat ik geen straaljager naast me wil hebben.
Dus ik CCC in gedoken, fanprofiel opgezocht, en fanspeed verlaagd naar een respectabele 22 %.
Alleen het rare komt nu dus dat de fanspeed gewoon op de 50 % blijft draaien.
Zie ik iets over het hoofd of een andere instelling vergeten goed te zetten?
Zie onderstaande foto, fanspeed staat ingesteld op 20 %, maar fanspeed bovenin blijft 5- % aangeven.
[ Voor 14% gewijzigd door gumbal696 op 30-11-2011 12:49 ]
win een iPad! Kras hier met een sleutel of ander scherp voorwerp: ███████████