Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[FP] Google search resultaat voor productreview

Pagina: 1
Acties:

• robertwebbe
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 18:02

robertwebbe

Robert Webbe

Topicstarter
Als ik via Google Search zoek op nokia bh-905i dan staat bij mij tweakers.net bovenaan met een review. Als ik er op klik kom ik op de volgende pagina: productreview: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart) review door dirkjesdirk

Mijn vraag is: waarom wordt mijn review niet vertoond in deze lijst?
productreview: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart) review door robertwebbe

Waarom toont tweakers.net niet de pagina met het overzicht van alle reviews?
pricewatch: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart)

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 03-11 10:25

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zo te zien krijg je geen reviewlijst te zien, maar het google search resultaat is letterlijk die review van dirkjesdirk. Logisch dat jij niet in beeld staat.

Of tweakers.net de overzichtspagina met alle reviews kan tonen, geen idee. Maar dit is duidelijk iets voor Lieve Devvers :) Gemoved dus, met ook een iets duidelijkere titel.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

• Misha
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 12:58
Exact wat Cloud zegt

Via Google kom je uit op:
productreview: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart) review door dirkjesdirk

Terwijl alle reviews via deze url te vinden zijn:
pricewatch: Nokia BH-905i bluetooth stereo hoofdtelefoon (Wit, Zwart)

Waarom de lijst met reviews niet als eerste resultaat te zien is, dat weet ik niet. Ik heb daar te weinig kennis van SEO voor

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Misha schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:44:
[...]
Waarom de lijst met reviews niet als eerste resultaat te zien is, dat weet ik niet. Ik heb daar te weinig kennis van SEO voor
Een losse review heeft een veel grotere content-dichtheid. Sterker nog: een lijst bevat over het algemeen amper content en zal daardoor een veel lagere relevantie krijgen bij Google.

Waarom robertwebbe's review, welke veel meer en relevantere content heeft en ook recenter is, niet opduikt in de zoekresultaten weet ik niet. Misschien zijn de losse productreviews lastig te vinden door de zoekbot of speelt daar nog iets anders mee. Dat is wellicht wel handig om eens uit te zoeken :)

Intentionally left blank

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Gewoon maar even ideetje, maar zou je niet als de refererer google is ergens een extra medelingsbalk kunnen geven van : voor meer productreviews van apparaat x zie hier.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Gomez12 schreef op zondag 11 december 2011 @ 00:31:
Gewoon maar even ideetje, maar zou je niet als de refererer google is ergens een extra medelingsbalk kunnen geven van : voor meer productreviews van apparaat x zie hier.
Ik denk dat het sowieso handig is als er een prominente plek is voor een link naar andere reviews cq een reviewoverzicht, maar ik gok dat dat in de layout overhaul wel meegenomen zal worden :)

Intentionally left blank

Pagina: 1