[PS3] Online game gezocht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Thunder-
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 06-10-2024

-Thunder-

Freude ahm fahren.

Topicstarter
Beste tweakers,

Gezien ik al een hele tijd uit de game scene ben en ik sinds kort weer een Playstation 3 hebt ben ik opzoek naar een leuke online te spelen game waarin je dingen kunt opbouwen en zodoende verder online komt.

Zelf heb ik Battlefield 3 maar daarin merk je gewoon dat veel mensen die hard gamers zijn en dat je soms gewoon bijna geen kans maakt dus daar gaat de schik dan wel snel vanaf.
Uncharted 2 heb ik laatst gekocht en heb ik bijna in no-time uitgespeeld, zo leuk dat ik dit spel vond.

Grand Theft Auto 4 heb ik "vroeger" gehad en dat vond ik ook leuk.

Is er een beetje leuke combinatie van bovenstaande spellen met een mooie online modus ? Er zijn tegenwoordig zo gigantisch veel games waardoor ik het echt niet meer weet :?

Suggesties zijn zeer zeker welkom dus!

Blij Met Wilco

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sssquirrel
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-08-2023
Je wil dus een soort adventure / rpg met online modus? Hmmm, MMORPGs zijn er bijna niet op PS3 geloof ik. DC Universe Online? Maar of die nu goed was, geen ervaring mee...

Losse goede adventure/rpg games zijn er voldoende, idem voor goede online games, maar een combinatie... Dark Souls misschien? Of Uncharted 3 (aangezien je deel 2 goed vond)?

[ Voor 7% gewijzigd door Sssquirrel op 30-11-2011 11:25 ]

This is a Rapture reminder..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Footstepz
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 02-01-2023
Ik raad DC Universe aan, het is gratis dus waarom niet? Behalve dat het een groot spel is. Je kan er vrij wat uurtjes in kwijt.

Of misschien met een vriend Borderlands coop playtrough, ook altijd leuk.