Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Lichtkrant uitlezen, HTML

Pagina: 1
Acties:
  • 395 views

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:30
Beste medetweakers,

Onderstaande link is een lichtkrant:

http://www.northgo-college.nl/dagrooster/lk_menu.htm

Ik ben hiervoor een Iphone app aan het maken in HTML nu is de hele app al af alleen word de lichtkrant nu heel groot in het iframe weergegeven, is er een manier hoe ik de lichtkrant kan uitlezen en netjes onder elkaar kan laten verschijnen op dezelfde grote als het iphone scherm?

Bedankt!

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
Via DOM uitlezen en dan zelf formatten?

• sebasmac
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:30
alex3305 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:54:
Via DOM uitlezen en dan zelf formatten?
Hoe :$, kan je een voorbeeldje geven, srry ben hier niet zo bekend mee

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Wordt lastig denk ik. iframe's all over...

Ey!! Macarena \o/

• Joolee
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Als je het documentje "http://www.northgo-college.nl/dagrooster/lk_fbot0.htm" op kunt halen kun je hier erg eenvoudig de juiste inhoud uithalen.

Als je de pagina bezoekt met een Javascript enabled browser wordt je gelijk doorgesluist naar een andere pagina maar met wget of curl kun je het prima ophalen.

//Edit: Zie broncode bijv: http://www.iwebtool.com/c...dagrooster%2Flk_fbot0.htm

//Edit:
Deze pagina is geschreven in Javascript en gebruikt "frames". Dat betekent dat hij alleen te
bekijken is in Netscape 2.0 of Microsoft Internet Explorer 3.0 of beter. Sorry !
:'(

[ Voor 35% gewijzigd door Joolee op 29-11-2011 23:08 ]

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:08
sebasmac schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 22:58:
[...]

Hoe :$, kan je een voorbeeldje geven, srry ben hier niet zo bekend mee
Dat had je natuurlijk zelf op kunnen zoeken. Dit is een voorbeeld van hoe je een DOM/XML library kan gebruiken om HTML te processen.

Maar inderdaad er blijken nogal veel iframes en javascript trucjes en moeilijkheden te worden toegepast. Misschien dat je iemand op school kunt vragen of die een interface beschikbaar heeft?

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Dit forum is bedoeld voor mensen die zelf HTML, JS kennis hebben en dat proberen toe te passen.

Het is niet de bedoeling dat je hier maar vraagt of anderen jouw van een (werkend) voorbeeld willen verschaffen. Je hebt wel vaker dit soort basic vraagjes gesteld en het lijkt me verstandig om je kennis eerst goed op te gaan frissen of een kenner in te gaan huren.

Dit topic gaat op slot, vanwege te weinig zelfinzet.

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.