Toon posts:

Op zoek naar een 5.1/7.1 Gaming Headset

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een goede gaming headset met 5.1 of 7.1 surround sound.
Ik heb al een beetje rond gekeken en namen zoals de Razer Megalodon, de logitech G35 en Corsair HS1 kwamen veel voor. De artikelen die ik tegen kwam waren echter al minimaal een half jaar oud en is dus niet de meest recente info..

Anyhow, ik heb ruim 100 euro te besteden, dus dat word zo goed als zeker een headset met virtual surround sound, en niet ook echt surround (helaas). Een paar tientjes extra betalen zou ik niet heel erg vinden, zolang hij het geld maar waard is.

Ik hoopte dat iemand hier mij een goede headset kan adviseren.

Ik heb niet heel erg veel eisen voor de headset, naast een mic (het liefst detachable, maar is niet perse nodig) en een goede bass, ik luister bass intensieve muziek, dus een goede bass is ook zeker belangrijk voor mij.

Alvast bedankt!

Verwijderd

Heb je al eens gezocht op GoT? Deze vraag komt namelijk regelmatig voorbij en daar wordt volgens mij altijd goed advies gegeven.

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-01 14:44
Ik heb een Speedlink Medusa gehad, en heb nu een Roccat Kave.
Ik weet niet of je al eerder een surround headset hebt gehad, maar ik vind het effect erg tegenvallen. Positiebepaling in games blijft moeilijk, en gaat naar mijn idee zelfs beter met een goede stereo-headset en EAX (maar liefst nog losse speakers rondom, natuurlijk).
Maar daarbuiten ben ik wel erg blij met de Kave.

[ Voor 8% gewijzigd door frickY op 01-12-2011 19:51 ]