Midtown Madness 2 beeld vertroebeld, help!

Pagina: 1
Acties:

• ArthurBorsboom
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 06-03-2025
Ik heb zojuist Midtown Madness 2 geinstalleerd. Al tijdens het voorstukje (dus het introfilmpje van de maker van het spel) zie ik allerlei groene vlakjes en andere vlakken door het filmpje heen komen. Alsof ik de computer heb over-clocked. Dit is niet het geval (even voor de duidelijkheid :)

Het systeem is een Compaq Presario 5726 :r
Pentium III 500, 128 Mb, S3 Savage 4 AGP videokaart.
Windows Millenium vers geinstalleerd (gisteren)... Dus DirectX 7 (of 8?).. Anyway.. Nieuwste Videodriver al aanwezig, Nieuwste VIA 4in1 al aanwezig.

Wat nu?

Wie is de held (8> die dit probleem kan oplossen? Ik ben gek op suggesties!

Thanks,

Arthur.

Plannen is voor loosers

Verwijderd

Ik heb dat de game er na een paar seconde gewoon uitklapt.

Zijn er mensen die met een KT133 + Radeon dit spel kunnen spelen? Laatste drivers en meuk natuurlijk van alles.

• RonaldMcDonald
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 02-02 12:06
Ik heb ook zo'n soort probleem, heb er ff een screendump van gemaakt:
Afbeeldingslocatie: http://members.rott.chello.nl/mvelzen/mm2k.jpg
Klik hier voor de 1024x768 versie

ER klopt dus niks van dit beeld, die grote vlakken knipperen ook nog eens, het ziet er echt niet uit. Nu had ik dit probleem ook al bij Midtown Madness 1, en onlangs ook bij Insane (Demo) en Mercedes Benz Truck Racing (Demo).
Ik heb een MSI 8818 Geforce 2MX met een Duron 700 (Bijde niet overklokt).Ik heb de 4in1 drivers al geupdate, de Detonators tussen 6.31 en 10.80 allemaal (nou ja, bijna allemaal :P) gehad en niks helpt.
Oh ja, ook de instellingen van het spel al aangepast (resolutie, texture quality en alles). Dit helpt allemaal niks.

Wie weet er nog iets waar het aan zou kunnen liggen?

HELP!!!

• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
Bij mij geen probleem
'k heb KT133, Radeon 64MB DDR vivo, en TB900
wel alles nieuwste drivers steeds...

kheb wel dat als ik in MM2 bovenop een gebouw sta, dat dan textures (hele kruispunten, of stukken weg) verdwijnen
is dat normaal?

• rkrythe
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-06-2025
heb ik ook
MM1: voetgangers uit zetten en het probleem is weg
MM2: andere Detonator. Bij mij was MM2 goed en na een niewere Detonator ging het fout

Flickr

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:15
Op donderdag 22 maart 2001 12:00 schreef RonaldMcDonald het volgende:
Ik heb ook zo'n soort probleem, heb er ff een screendump van gemaakt:
[afbeelding]
Klik hier voor de 1024x768 versie

Ik heb een MSI 8818 Geforce 2MX met een Duron 700 (Bijde niet overklokt).Ik heb de 4in1 drivers al geupdate, de Detonators tussen 6.31 en 10.80 allemaal (nou ja, bijna allemaal :P) gehad en niks helpt.
Oh ja, ook de instellingen van het spel al aangepast (resolutie, texture quality en alles). Dit helpt allemaal niks.

Wie weet er nog iets waar het aan zou kunnen liggen?

HELP!!!
Je moet de 1.01 versie van Midtown Madness hebben. Er is een patch van MS die de problemen met de detonator drivers opheft.

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Heb je ook een url waar die 1.01 versie te vinden is? Ik zit nl. met hetzelfde probleen :(

edit:

Update gevonden, maar die is bedoelt voor de intel 810 onboard video :r en helpt dus niet bij het probleem met de detonators :(

Weet iemand anders nog een andere oplossing??

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Same problem here met MM1... Op 640*480 met alle detail op het laagst heb ik er geen last van... (Geforce 2MX, Detonator drivers)... Update hier te vinden, nog niet geprobeerd: http://www.microsoft.com/games/midtown/downloads.htm

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Op zaterdag 24 maart 2001 00:21 schreef oVRoM het volgende:
Same problem here met MM1... Op 640*480 met alle detail op het laagst heb ik er geen last van... (Geforce 2MX, Detonator drivers)...
Ik heb dit eens even geproobeerd en bij mij is alles opgelost als ik de wolken/schaduwen van wolken uitzet.

De rest kan gewoon hoog blijven staan, en af en toe zie je nog een paar rare dingen maar er is zeker goed in te rijden :)

Verwijderd

Hoi,

Waar kan ik die v1.01 crack nu weghalen.
Ben mijn orginele cd kwijt geraakt.
Ja ja ja.. Naja.

Bedankt alvast.

Greetings.
Pagina: 1