Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:13

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Weet iemand of er al pogingen zijn ondernomen om windows8 op een HD2 te laten draaien? Tot nu toe draaide dat ding alles, dus wie weet?

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Zover als ik weet is er nog niet eens een beta versie vrijgegeven van Windows 8 ARM, dus ik denk dat je antwoord nee is.

• osmosis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13-11 16:36
je had ook op google "hd2 windows 8 " kunnen intikken, levert ook wel heel veel op. moest je hiervoor nou echt een topic aanmaken ?

• boner
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-11 18:13

boner

misantropisch altruïst

Topicstarter
Zover als ik weet is er nog niet eens een beta versie vrijgegeven van Windows 8 ARM, dus ik denk dat je antwoord nee is.
En de MSM8255 in de Nokia is geen ARM?
je had ook op google "hd2 windows 8 " kunnen intikken, levert ook wel heel veel op. moest je hiervoor nou echt een topic aanmaken ?
Ik vind al het nieuws op XDA nogal verwarrend. Dus daarom een vraag aan mensen die dat wel begrijpen.

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
boner schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:24:
Weet iemand of er al pogingen zijn ondernomen om windows8 op een HD2 te laten draaien? Tot nu toe draaide dat ding alles, dus wie weet?
We hebben je recent nog gemeld dat we hier meer verwachten van een topic. Je plempt je raag neer zonder enige vorm van inzet, dat is niet de bedoeling. Lees Het algemeen beleid aub eens door voordat je weer een topic opent.

Omdat dit topic niet voldoet aan onze minimale eisen gaat het op slot.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Dit topic is gesloten.