Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Films/Tv Serie manager?

Pagina: 1
Acties:

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 10:30
Middag.

Ben op zoek naar een programa of een template (exel/access) die bijhoud welke series/films/muziek
ik heb. Maakt mij niet uit of het handmatig is of automatisch.

Ik heb nu bijvoorbeeld een zeer bekend probleem (volgens mij..).

Heb flink wat series/films op dvd/blu-ray. Hierdoor weet ik eerlijk gezegt niet meer welke episode van welke seizoen ik aan het bekijken ben.

Heb het geprobeerd op een lijtje (papier) bij te houden, maar die raakt natuurlijk steeds kwijt.
Alle dvds/blu-rays zijn geriped en op een nas gedropt, nas serveert vai netwerk naar de tv.

Bestaat er een template in access/exel waar ik info over de serie/film invoer? Of is het alleen mogelijk om dit te doen dmv een of andere media indexeer programa?

Het simpelste zou natuurlijk een template zijn.

ps: we hebben het hier over 45 series (compleet) en 170+ films...

• Appel
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-11 14:47
Deze zie ik al jaar en dag voorbij komen in de meuktracker op de frontpage. Wellicht heb je hier wat aan?
meuk: All My Movies 6.7 build 1318

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:13
Bierdopje.com werkt voor series heel handig je kan series toevoegen tot je favorieten en dan daar aan vinken wat je er van hebt gezien of niet per aflevering.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 00:20
Ik gebruik al een paar jaar MyEpisodes.com voor series. Kan je ook aanvinken wat je hebt gezien en je hebt een leuk kalendertje waarin je kunt zien wanneer series weer nieuwe afleveringen hebben enzo.

The devil is in the details.

• GQAH
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 18-11 16:29

GQAH

King Tux

Zelf gebruik ik voor films http://emdb.tk. Deze haalt tevens automatisch informatie van IMDB.com op. Zeer handig in gebruik. Tevens kun je aangeven of je wat hebt uitgeleend ofniet.

GQAH - Good, Quick and Helpful

• Morphix
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 18:56
trakt.tv vind ik erg prettig. Houdt films + series bij en is in veel software geintegreerd.

[ Voor 5% gewijzigd door Morphix op 30-11-2011 01:02 ]

• fcs
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-11 10:30
Dank allemaal voor jullie input!!!
Zal eens kijken naar de genoemde software/links.
Momenteel ben ik All My Movies aan het proberen. Ik zal al de genoemde software proberen.
Later laat ik jullie wel weten welke ik gekozen heb. Dank allemaal!

EDIT:

Tot nu toe vind ik http://emdb.tk best wel ok werken.
Nog gratis ook. Volgens mij gaat dit een blijvertje worden!

All My Movies werkt wel ok, maar is niet gratis. Heb niet echt zin om torrents ect te gebruiken
als er gratis alternafieven zijn. En mijn lijtje bijhouden op een site, vind ik ook niet echt ok..

Dus blijft http://emdb.tk.

[ Voor 42% gewijzigd door fcs op 01-12-2011 21:43 ]

• Genetai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 00:30
Gebruik zelf al lange tijd MyEpisodes.com maar dit trakt.tv looks interesting :) My episodes werkt maar is soms wat omslachtig in het verdere managen van series (vinkje zetten werkt lekker maar dan wordt het ook snel minder ;) ) Leuk lijstje met alternatieven hier. Mooi tijdloos topic _/-\o_ .

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Zelf ook een trakt gebruiker, synct automatisch met XBMC Database :)

• Sylvesterb
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-07 15:17
Ik gebruik zelf ook trakt en het werkt echt heel goed. Ik werk het zelf bij via de website of via de android applicatie die er is. Beide werkt super en ik ben er ook zeer tevreden over.

PSN & R* Social: Sylvesterb001

• yvoswillens
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 29-06-2023
Spam

[ Voor 95% gewijzigd door pasta op 10-05-2012 13:41 ]

Pagina: 1