Toon posts:

Korting op iPad bij MediaMarkt

Pagina: 1
Acties:
  • 666 views

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteren een Ipad 2 gekocht, maar kwam de Tablet Mania actie tegen. Nu viel mij iets op in onderstaande screenshot. Als je rechtsboven leest lijkt het alsof ze 75 euro korting geven, maar voor Ipad geldt dat schijnbaar niet. Is dit oplichting of? En heb ik alsnog recht op die 75 euro, want ik kan nergens vinden waarom het voor Ipad niet geldt.

Afbeeldingslocatie: http://oi44.tinypic.com/2vtrz86.jpg

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Misschien moet je gewoon lezen wat er staat voordat je over oplichting begint?
Het maximale voordeel op alle tabletmodellen van Apple bedraagt 25 euro.
Bron

Verwijderd

Topicstarter
Wolly schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:55:
Misschien moet je gewoon lezen wat er staat voordat je over oplichting begint?

[...]

Bron
Oplichting wil ik het niet noemen, maar meer misleiding. Want als je bovenaan kijkt lijkt het alsof het 75 euro is snap je?

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:14
Jup, zelfs in de tv reclame, alle tablets tot x euro + ipad2 25 euro... melden het op meerdere plekken.

Kijk trouwens eens in de linkse tablet... alles 150 tot 300+alle ipads...

[ Voor 28% gewijzigd door KeRsTmAnNeKe op 29-11-2011 17:57 ]

• @r!k
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 05-01 23:24

@r!k

It is I, Leclerq

Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:56:
[...]

Oplichting wil ik het niet noemen, maar meer misleiding. Want als je bovenaan kijkt lijkt het alsof het 75 euro is snap je?
Dat het er niet superduidelijk staat ben ik helemaal met je eens, echter het staat er wel degelijk, dus nee, geen oplichting.

Een hele rij microsoft certificeringen.

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:56:
[...]

Nee, als je gewoon links kijkt staat het er duidelijk. Frappant dat je dat stukje net eraf geknipt hebt in je screenshot.

Verwijderd

Wolly schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:57:
[...]

Frappant dat je dat stukje net eraf geknipt hebt in je screenshot.
:') :Y

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Het staat zelfs in het plaatje wat je post, linksboven (150-300 en alle iPad's). Gewoon een gevalletje slecht lezen dus. Dan gelijk over oplichting of misleiding te beginnen, is nogal onzinnig :) .

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Verwijderd

Topicstarter
Wolly schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 17:57:
[...]

Nee, als je gewoon links kijkt staat het er duidelijk. Frappant dat je dat stukje net eraf geknipt hebt in je screenshot.
Is me nieteens opgevallen :/

• HaTe
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07:19

HaTe

haat niet

Lijkt mij heel duidelijk toch?
"Alle tablets van €150 tot €300, incl. alle Apple iPad's" en dan staat er rechtsboven 25 euro...

En dan staat het ook nog eens heel duidelijk bij het product wat je nu bekijkt op de screenshot, de iPad, rechtsboven die 25.

Het enige onduidelijke is dat er + staat, wat mij doet overkomen alsof je extra moet betalen..

[ Voor 46% gewijzigd door HaTe op 29-11-2011 18:01 ]

WP: ME PUHZ-SW75YAA + ERST30D-VM2ED | Solar: 17x TSM-340-DE06M.08 (5780Wp ~6200kWh), Azimuth 179°, Hellingshoek: 34° | PC specs

• White_Collar
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15:15
natuurlijk niet :+

Daarnaast staat het gewoon netjes op de website aangegeven. Handig is het niet nee maar het staat er wel op :)

[ Voor 24% gewijzigd door White_Collar op 29-11-2011 18:00 ]

"The reason for time is so that everything doesn't happen at once"

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Hooguit oplichting of misleiding van jezelf want het staat er bij :)

Warhammer en PC games en lego

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-01 19:42
Ze vermelden duidelijk dat iPads hooguit een bon ter waarde van €25 krijgen. Dat is geen oplichting en ook geen misleiding.

En waarom doen ze dat? Omdat Apple vrijwel nooit met dat soort acties meedoet en de Media Markt het waarschijnlijk dus uit eigen zak moet betalen en ze de actie daarom op iPads wat minder spectaculair maken. Ze hadden iPads echter ook helemaal uit kunnen sluiten, wat bij eerdere acties vaak wel werd gedaan.

The devil is in the details.

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-01 01:08

M2M

medicijnman

Hahn schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 18:08:
Ze vermelden duidelijk dat iPads hooguit een bon ter waarde van €25 krijgen. Dat is geen oplichting en ook geen misleiding.

En waarom doen ze dat? Omdat Apple vrijwel nooit met dat soort acties meedoet en de Media Markt het waarschijnlijk dus uit eigen zak moet betalen en ze de actie daarom op iPads wat minder spectaculair maken. Ze hadden iPads echter ook helemaal uit kunnen sluiten, wat bij eerdere acties vaak wel werd gedaan.
iedereen weet ook dat als je als winkel een ipad aanbied die, zeg 15%, goedkoper is dan bij de concurrent, ze gigantisch veel van die dingen verkopen. En de kans is groot dat je als je 15% korting bied op een Ipad dat je er dan helemaal niets meer aan verdient.

-_-

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 10:50

DarkSide

theres no place like ::1

daarbij geven ze geen koritng maar accesoire voordeel

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Verwijderd

Goed... de voorwaarden bij een actie oplichting noemen... Niet helemaal juist volgens mij.

Volgende keer even goed de voorwaarden lezen. Deze kan op slot.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.