Ha tweakers,
Zojuist een MSI GTX 560 TI twin froz 2 aangeschaft. Ik had een Radeon HD5570.
Het punt is nu dat deze kaart op geen van de beide DVI poorten geen beeld gaf aan mijn monitor na insteken in de kast. PC startte wel gewoon op, dat kon ik zien/horen aan HDD activiteit etc.
Ten einde raad probeerde ik het nog op de displayport (met een HDMI-convertor naar mijn beamer) om te zien of ik daar wel beeld kreeg... en jahoor: gewoon beeld via de minidisplayport! Toen kon ik via de beamer de geforce drivers installeren (lol), en toen kreeg ik ook beeld op de DVI-poorten.
Mijn vraag is nu: is deze kaart defect of kan er nog iets anders aan de hand zijn?
klopt mijn installatieprocedure niet?
1- alle drivers oude kaart eraf gooien
2- pc uit en kaarten omwisselen
3- pc weer aan
Dan zou ik toch op z'n minst in het bios moeten kunnen komen?
Zojuist een MSI GTX 560 TI twin froz 2 aangeschaft. Ik had een Radeon HD5570.
Het punt is nu dat deze kaart op geen van de beide DVI poorten geen beeld gaf aan mijn monitor na insteken in de kast. PC startte wel gewoon op, dat kon ik zien/horen aan HDD activiteit etc.
Ten einde raad probeerde ik het nog op de displayport (met een HDMI-convertor naar mijn beamer) om te zien of ik daar wel beeld kreeg... en jahoor: gewoon beeld via de minidisplayport! Toen kon ik via de beamer de geforce drivers installeren (lol), en toen kreeg ik ook beeld op de DVI-poorten.
Mijn vraag is nu: is deze kaart defect of kan er nog iets anders aan de hand zijn?
klopt mijn installatieprocedure niet?
1- alle drivers oude kaart eraf gooien
2- pc uit en kaarten omwisselen
3- pc weer aan
Dan zou ik toch op z'n minst in het bios moeten kunnen komen?
[ Voor 6% gewijzigd door Znorkus op 29-11-2011 15:40 ]