Ik probeer een webapp te draaien in een soort framework zodat het lijkt of een webapp een desktop app is.
Hier zijn verschillende oplossingen voor te vinden welke allemaal in development zijn, waaronder:
- Chromeless (helaas gaat dit niet gereleased worden en voorheen Prism)
- Chromium (De Chrome source van Google Chrome waarin dit nog niet mogelijk is)
Ik kan helaas geen andere alternatieven vinden welke dit zouden kunnen bewerkstelligen, alleen Firefox welke dit kan op een "javascript" manier:
Het probleem is daarmee dat je wel aan moet geven dat pop-ups gestart mogen worden.
Kent iemand nog een alternatief welke bruikbaar is ?
Het gaat voornamelijk om de draaien op Linux, andere OS-en zou leuk zijn maar is niet nodig.
Hier zijn verschillende oplossingen voor te vinden welke allemaal in development zijn, waaronder:
- Chromeless (helaas gaat dit niet gereleased worden en voorheen Prism)
- Chromium (De Chrome source van Google Chrome waarin dit nog niet mogelijk is)
Ik kan helaas geen andere alternatieven vinden welke dit zouden kunnen bewerkstelligen, alleen Firefox welke dit kan op een "javascript" manier:
code:
1
| javascript:window.open("http://www.google.com", "_blank", "resizable=yes,scrollbars=yes,status=no,toolbar=no,menubar=no") |
Het probleem is daarmee dat je wel aan moet geven dat pop-ups gestart mogen worden.
Kent iemand nog een alternatief welke bruikbaar is ?
Het gaat voornamelijk om de draaien op Linux, andere OS-en zou leuk zijn maar is niet nodig.