league of legends flames ,afk,trolls,noobs alles

Pagina: 1
Acties:
  • 608 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deefje85
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 05-10-2024
Hallo,

Waarschijnlijk zitten er hier op dit forum ook leden die waarschijnlijk het spel league of legends spelen

Ik speel dit namelijk voor mijn plezier in mijn vrije tijd ,achter mijn werk een beetje.

De laatste tijd heb ik heel veel last van vervelende spelers.Zowel in normal game of in ranked(wat je rank erg kapot maakt eigenlijk)

Voorbeeld: Flames (mensen die constant zagen ); afk spelers, spelers die geen communicatie doen, spelers die champs gaan spelen op een totaal andere manier enz...

Zijn er hier nog leden die daar de laatste tijd veel last van hebben???. Het is en blijft natuurlijk een spel , maar ik begrijp wel dat het niet meer aangenaam is om een spel te spelen eigenlijk.Iedereen speelt een spel voor zijn plezier.Maar niet op deze manier niet meer.

Iedereen kan een slechte dag hebben en iedereen moet het leren om te spelen.

persoonlijk vind ik dat het soms de spellen wat verpest.

mijn account is: mrbullseye je mag u altijd toevoegen

[ Voor 7% gewijzigd door Deefje85 op 29-11-2011 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Het is de reden dat ik 't niet meer speel. Heel af en toe met mensen die ik ken. Als casual gamer af en toe een potje vind ik er geen f*ck meer aan eigenlijk. Al die mensen die alles denken beter te weten is gewoon niet leuk meer.

Ik hoop stiekem dat er dan ook gewoon een casualgamemode gaat komen, voor mensen die het gewoon leuk vinden af en toe eens te spelen, ook al zijn ze misschien niet heel goed en die niet zitten te wachten op 't gezeik van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Teejoow
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 16-09 10:37
Tsja, qua playerbase zitten er nogal wat rotte appels tussen. Maar speel eens Battlefield 3. Als ik een euro had voor elke keer dat ik werd overreden tijdens het repareren van een tank van een teammate... Gebrek aan teamplay is niet bepaald beperkt tot LoL.

Je kan er om lachen zoals ik en mijn vriend doen. Lekker meeflamen of het allemaal van je laten afglijden. Als je geen plezier meer beleeft aan het spelen van een spelletje dan is het duidelijk wat je moet doen: stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik denk dat dit gewoon in de league of legends thread thuishoort
en ja of je leert er mee leven dat er veel gefrustreerde tieners dit spel spelen of je speelt een ander spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xevoo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-07 16:23
Teejoow schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:58:
Tsja, qua playerbase zitten er nogal wat rotte appels tussen. Maar speel eens Battlefield 3. Als ik een euro had voor elke keer dat ik werd overreden tijdens het repareren van een tank van een teammate... Gebrek aan teamplay is niet bepaald beperkt tot LoL.

Je kan er om lachen zoals ik en mijn vriend doen. Lekker meeflamen of het allemaal van je laten afglijden. Als je geen plezier meer beleeft aan het spelen van een spelletje dan is het duidelijk wat je moet doen: stoppen.
Ik speel ook áltijd met een vriend van me erbij, lekker skypen en mensen die het te serieus nemen uitlachen, dat je het niet leuk vind om te verliezen, dat snap ik. Maar waarom zou je dan gaan flamen op iemand anders. Vaak gaan ze dan nog surrenderen ook zo van, ik verdoe mn tijd, altijd lekker tegen stemmen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
TERW_DAN schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 12:56:
Het is de reden dat ik 't niet meer speel. Heel af en toe met mensen die ik ken. Als casual gamer af en toe een potje vind ik er geen f*ck meer aan eigenlijk. Al die mensen die alles denken beter te weten is gewoon niet leuk meer.

Ik hoop stiekem dat er dan ook gewoon een casualgamemode gaat komen, voor mensen die het gewoon leuk vinden af en toe eens te spelen, ook al zijn ze misschien niet heel goed en die niet zitten te wachten op 't gezeik van anderen.
Ik speel om dezelfde reden niet meer als de Legendarische TER_DAN.
Op een bepaald moment kon ik gewoon geen potje meer spelen zonder dat er geflamed werd uit mn eigen team of het andere team.

Het nog irritantere was is dat als je niet oppast je er zelf in mee gaat, en een hoop van de mensen waar ik mee speelde deden dat dus ook.

De lol was er toen echt heel snel vanaf.

[ Voor 8% gewijzigd door Verderf op 29-11-2011 13:44 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Kan dit niet hier [PC] League of Legends - Deel 5 verder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Ja en Nee, Het is een beetje zoals het posten in het ipad forum dat de samsung beter is. aanhangers zijn het toch niet met je eens :P

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vocalise
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 16-09 13:39
Lijkt mij een verhaaltje Slotje erop en terug naar het LOL topic, ook daar worden dit soort gesrpekken gevoerd, maar even on topic, als je ervan baalt speel het spelletje niet, of speel tegen bots. Het is en blijft een online game dus verwacht ook maar dat er trollers tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeX
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Goed je mag het niet helemaal eens zijn met de reguliere spelers van het grote LoL topic, maar wellicht komen er tips hoe je om kunt gaan met griefers (collectieve term flamers, leavers & trolls).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:39

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zie niet echt bestaansrecht in een topic dat alleen over sommige irritante spelers binnen de LoL community gaat. Sowieso is dat absoluut niet beperkt tot LoL, kijk maar eens naar HoN en welke game dan ook waar je sterk afhankelijk bent van je eigen team. :)

Mocht je er verder over door willen gaan, dan kan dat ook prima [PC] League of Legends - Deel 5.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.