Vervangende LCD bestellen

Pagina: 1
Acties:

• MiG_
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 26-02-2024
Ik ben nu al even aan het rondkijken naar een shop waar ik een vervangende LCD (452211-001) voor mijn HP8510w kan bestellen, alleen lijkt dit, iig in nederland, een dusdanige nichemarkt dat ik geen idee heb welke webshop te vertrouwen is zonder er tegelijkertijd idioot hoge prijzen voor te vragen (varieren van 100 tot 450 (!) euro). Zat te kijken naar lcdtec.nl, maar het domein is een jaar oud en het postadres is een FedEx-kantoor in Veldhoven, wat ik enigszins vreemd vind.
Aangezien ik vast niet de eerste ben die een defecte LCD moet / heeft vervangen, met welke webshops hebben jullie goede (/slechte) ervaringen?

Overigens ben ik in eerste instantie in NL gaan kijken wegens een kortere verzendtijd en (hopelijk) gemakkelijker garantieafhandeling, over de grens sluit ik zeker niet uit.

• indetas
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-01-2025
Ik heb ooit gewoon via de HP part store een vervangend keyboard besteld. Ging erg goed! (Was weliswaar in Canada, hier werkt het niet anders geloof ik).

http://h20141.www2.hp.com...2055E496EA9CEA43F33B00239

Jouw onderdeel staat er ook in, deze kan je dus direct vanaf HP bestellen. Voor 428.-

• MiG_
Thanks! Da's alleen bijna 50% van de oorspronkelijke aanschafprijs van de complete laptop, en zit op het moment helaas zeer ver boven mijn budget...

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22:39
MiG_ schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 23:36:
Thanks! Da's alleen bijna 50% van de oorspronkelijke aanschafprijs van de complete laptop, en zit op het moment helaas zeer ver boven mijn budget...
Tja het display is meestal ook 30% - 45% van de waarde van de laptop, waarbij de rest van de elektronica dezelfde waarde inneemt. Ik zou eerder kijken naar dezelfde, tweedehands laptop met hetzelfde scherm, maar waarbij iets anders kapot is. En dan dus van twee machines, twee maken.

• binbero
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08-02 17:21

• MiG_
Ben wat ebay betreft overstag gegaan en heb die tweede besteld. Draait nu prima, bedankt voor de tip :)
Pagina: 1