Vast nummer flexibel doorschakelen naar ander nummer

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Goedendag,

Ik ben bezig met een nieuw bedrijf op te zetten. Ik heb een kleinschalige telefonische servicedesk nodig die goed bereikbaar is. Ik wil het graag kosten efficiënt maar ook betrouwbaar opzetten.

Dit is precies wat ik zoek:
- Een dienst waarmee ik aan nieuw vast nummer kan huren/kopen;
- Als je het nummer belt moet je een welkomst boodschap horen;
- Daarna moet het gesprek worden doorgeschakeld. Welk nummer dit is wil ik ter plekke kunnen instellen via een website (zodat ik het onderweg op m'n iPhone nog kan aanpassen);
- Indien het na sluitingstijd is wil ik graag een boodschap die dit aangeeft.
- Indien er niet wordt opgenomen, moet de gebruiker naar een alternatief nummer worden doorgeschakeld.

Voor in de toekomst wil ik ook keuzemogelijkheden in een telefoon-menu gebruiken. Maar nu heb ik dat nog niet nodig.

Natuurlijk kan ik dit als tweaker zelf gaan bouwen met een of ander apparaat. Het liefst maak ik gebruik van een online dienst waarmee dit allemaal online is in te stellen. Heeft iemand een idee welke partijen dit zo kunnen leveren? En indien het niet echt bestaat (of niet kosten efficiënt), welke apparaten zou ik kunnen aanschaffen om het zelf te doen?

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Ik ga morgen KPN/Vodafone/T-Mobile/UPC bellen om te vragen of hun een oplossing hebben. Maar ik ben wel benieuwd of er tweakers zijn die al bepaalde partijen kennen. Ik zal op het eind zeggen waarvoor ik heb gekozen.

[ Voor 4% gewijzigd door kamerplant op 28-11-2011 22:03 ]

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wolly
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Als je zoekt op managed pbx kom je vast een heel eind :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 07-10 15:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maarud
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 06:58
Via voip gaan bellen en een hosted PBX nemen. Kan precies alles wat je opsomt, en je belt eigenlijk gratis als je via VOIP gaat bellen. Ideaal.

En werkt ook wel zonder telefoon.. als je alleen mobiel belt ;)

[ Voor 18% gewijzigd door maarud op 28-11-2011 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Thanks. Ik ben nu bezig met het testen van Belcentrale. Dat doet behoorlijk wat ik wil, maar ik ben nog niet helemaal happy met de belkwaliteit. Hopelijk komt dat maar door een codec.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ma_rK
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-07 15:32
Ze zou eens kunnen kijken bij Voys. Het zal duurder zijn dan Belcentrale maar Voys heeft een speciale module waarmee je eenvoudig kunt schakelen tussen afleveren op vast, mobiel, VoIP of naar niet bereikbaar (en daaarmee bijvoorbeeld voicemail naar email). Meer info hier: http://www.voys.nl/flexibel-doorschakelen.html

Ik ben zelf werkzaam bij het bedrijf en ik denk dat dit een goed passende oplossing biedt voor je vraagstuk.
Pagina: 1