This too shall pass
Verwijderd
als je toch een nieuwe neemt, zou ik die touchscreen nemen.
Kan je voor (ik geloof) 300 gulden al je apparatuur mee ansturen en zelf programeren ed. staat wel ergens in de sonygids. Als je die niet hebt; die is te halen bij zowat elke audiozaak, gewoon ff vragen naar de sony inside.
Kan je voor (ik geloof) 300 gulden al je apparatuur mee ansturen en zelf programeren ed. staat wel ergens in de sonygids. Als je die niet hebt; die is te halen bij zowat elke audiozaak, gewoon ff vragen naar de sony inside.
Verwijderd
Je kan ze gewoon bestellen bij sony in badhoevedorp. Gewoon ff bellen, dan helpen ze je verder.
ok, ik zal zo eens bellenOp donderdag 22 maart 2001 10:19 schreef Flippit het volgende:
Je kan ze gewoon bestellen bij sony in badhoevedorp. Gewoon ff bellen, dan helpen ze je verder.
heb ik over nagedacht maar is me echt te duur. en ik wil ook de functies zoals het volume van m'n centerspeaker enzo kunnen regelenals je toch een nieuwe neemt, zou ik die touchscreen nemen.
This too shall pass
Sony -> 020 658 1888
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
das snel, tnx!Op donderdag 22 maart 2001 15:43 schreef DataCopy het volgende:
Sony -> 020 658 1888
This too shall pass
Toevallig kwam ik het gisteren op een ander draadje tegen (Khoop dat het klopt trouwens!!)
| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |
het klopt wel!Op donderdag 22 maart 2001 15:47 schreef DataCopy het volgende:
Toevallig kwam ik het gisteren op een ander draadje tegen (Khoop dat het klopt trouwens!!)
alleen, ik kan hem niet meer bestellen. ik zal een dealer moeten vinden die hem heeeel toevallig nog heeft.
dus als iemand hier een werkende afstandsbediening voor een STR-DE325 heeft en hem kan missen (voor een zacht prijsje) ben ik die persoon erg dankbaar
This too shall pass
Pagina: 1