Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:32
Ik ben voor mijn ouders op zoek naar een niet al te dure tablet ter vervaning van de PC.
Ze gebruiken het voornamelijk voor e-mail en een beetje internet.

Ik zelf zou het wel leuk vinden als er wat custom roms voor te krijgen zijn omdat deze het toestel vaak sneller maken en meer functionaliteit geven.

Iemand wat tips?

• Thmz159
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 22-11 08:16
De Viewpad 10S kan misschien nog interessant zijn. Ik dacht dat deze hetzelfde was als de Advent Vega en daar zijn een hele hoop (Honeycomb) ROM's voor. Al is het toestel sinds september wel niet meer in prijs omlaag gegaan en het toestel begint dus wel vrij oud te worden.

Anders misschien zo'n Archos G9? Beeldkwaliteit is blijkbaar wel niet super maar ik betwijfel of dit echt hinderlijk is .(bij binnengebruik moet de helderheid toch niet enorm hoog zijn)

Of een Transformer? Blijkbaar is er 50 euro cashback actie van ASUS voor zover ik weet. (let wel op: dit is misschien omdat de Transformer Prime eraan komt!)

Ik weet niet wanneer de lading nieuwe tablets komt maar let er wel voor op want ik vermoed (en hoop dat ook, want ik wil zelf ook een tablet) dat door de Tegra 3 SoC de huidige tablets wel sterk gaan dalen in prijs. Ik dacht dat er geruchten waren dat de Transformer Prime in December ging komen

• manmetdehamer
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08:32
Hmm misschien dan toch nog maar even afwachten.
Ik zat zelf te denken aan een tablet onder de 200 euro aangezien ze hem waarschijnlijk toch niet echt veel gaan gebruiken :P

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Een Tweaker begint hier: http://tweakers.net/pricewatch/cat/822/tablets.html. Daarna kun je reviews gaan lezen en zelf je eigen afwegingen maken. Het is niet de bedoeling dat wij dat voor jou uit gaan zoeken. We willen je best helpen met specifieke vragen, maar het is niet de bedoeling dat wij gaan bepalen wat je moet kopen. Omdat dit topic niet voldoet aan Het algemeen beleid gaat het op slot.

Dit topic is gesloten.