Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-06 21:25
Ik ben in bezit van Pinnacle Studie 15, dit is een videobewerkingssoftware. Al een aantal jaren maak ik voor een toneel verenging een sponsor presentatie. Nu dis dit redelijk veel werk omdat ik per bedrijf dia's moet maken. Nu heb ik dit werk verdeeld over 2 projecten. Dit omdat het laden en jet werken binnen een project wat sneller gaat. Nu dat ik klaar ben wil het project kopieren en plakken naar het ene project.

Maar dit doet hij niet. Met pinnacle studio 14 was dit een jaar geleden geen probleem.

Handelingen:
Open project - > Select all --> kopieren -> Open project --> Plakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Wat staat er op je klembord als je kopieert en dan naar Kladblok plakt?

Ik kan me voorstellen dat zo'n project aardig groot kan worden en dat het even duurt voordat hij het gekopieerde weer kan plakken.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
Als ik van een project in kladblok plakt dan krijg ik de projecten in tekst vorm. Maar in pinnacle is de plakken functie niet geactiveerd. Ook ctrl + v werkt niet.

Hoe kan ik het klembord openen in windows 7 of moet ik hier een programma voor downloaden, wat het meeste gezegd wordt volgens google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savantas
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 10-09 16:28
Heb je al geprobeerd om de hele boel te kopieren en weer te plakken binnen het ene project? Dan weet je of het aan pinnacle zelf ligt. Daarnaast is het mogelijk dat hij allerlei unieke id's genereert voor onderdelen, wat bij knippen en plakken tot id problemen kan leiden (en derhalve mogelijk zelfs uit is gezet in de nieuwe versie van het programma).

Ik denk niet zwart-wit, ik denk diapositief! ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
Binnen een project kan ik wel kopieren maar van een naar een ander project niet.
Vroeger in verise 12 en 14 ging dit meen ik wel. Is hier iets tegen te doen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-09 10:36

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Heb je al gekeken of beide projecten exact van hetzelfde type zijn?

Is je beeldformaat of je kleurformaat misschien anders?

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devinjanssen
ik ga dit dadelijk even controlleren, Omdat de tijdsnood best groot was ben ik maar opnieuw begonnen met het stuk dat ik wou kopieren. Het nadeel van alles in een project te maken is, dat het systeem traag wordt, hoelang de presentatie is.

Hij moet steeds alles berekenen ofzo iets. Dit kost veel tijd. Daarom deed ik het in twee projecten maken en vervolgens bij elkaar kopieren. Gelukkig kom ik er nu achter dat dit niet gaat en niet volgende week, aangezien het een sponsorpresentatie is.
Pagina: 1