I am Lrrr, ruler of the planet Omicron Persei 8! | Mijn custom CSS-snippets
Volgens mij had het iets te maken met of dat de shop een Pricewatch Abonnement heeft. De groene shops hebben zo'n abonnement.
Dit klopt min of meer. Shops betalen een x bedrag om de 'groene' kleur titel te hebben in de PW.mennoj1 schreef op dinsdag 29 november 2011 @ 16:19:
Volgens mij had het iets te maken met of dat de shop een Pricewatch Abonnement heeft. De groene shops hebben zo'n abonnement.
Doet dat ook wat voor de betrouwbaarheid van de winkel?
And it goes BRAAAAAPP!
Hoe bedoel je?ROFLASTC schreef op woensdag 30 november 2011 @ 10:43:
Doet dat ook wat voor de betrouwbaarheid van de winkel?
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Nou , als een winkel een pricewatch abbo heeft. Weet ik dan dat de winkel zich intresseert voor de tweakers community, openheid geeft mbt beleidstukken zoals ruilen, garanties. Dat de winkel problemen aanpakt en oplost en dat ook kenbaar maakt. Kan de Tnet crew zaken overleggen/bespreken met de winkel?
Ik zie nml vaak dat veel van dit soort winkeltjes van 1 persoon zijn met bulk ingekochte spullen in diens garage en ook al zijn dat doorgaans oprechte individuen die een goede zaak runnen uit liefde voor de markt. Toch zit er zo'n puntje van vertrouwen in als je iets koopt bij een winkel waar niemand van heeft gehoord en er geen reviews van bestaan.
Ik zie nml vaak dat veel van dit soort winkeltjes van 1 persoon zijn met bulk ingekochte spullen in diens garage en ook al zijn dat doorgaans oprechte individuen die een goede zaak runnen uit liefde voor de markt. Toch zit er zo'n puntje van vertrouwen in als je iets koopt bij een winkel waar niemand van heeft gehoord en er geen reviews van bestaan.
And it goes BRAAAAAPP!
Zoals ik al eerder heb aangegeven, betaald een shop een x bedrag per maand voor de groene naam in de PW. Dat is dan ook alles. Tweakers heeft voor de rest niks met de relatie klant-winkel van doen. De pricewatch is dan ook alleen een tool, en dient ook op die manier benadert te worden. De groene kleur van een winkel is puur een manier van opvallen waar een winkel, tegen betaling, gebruik van kan maken. Lees anders ook nog even de Algemene Voorwaarden.
ah, duidelijk. Dan weet ik dat ook in ieder geval. Ik ging er even vanuit dat het een hogere meerwaarde had. Dan let ik voortaan in ieder geval op andere dingen als ik wil weten of een winkel een beetje goed is.Ch3cker schreef op woensdag 30 november 2011 @ 12:51:
Zoals ik al eerder heb aangegeven, betaald een shop een x bedrag per maand voor de groene naam in de PW. Dat is dan ook alles. Tweakers heeft voor de rest niks met de relatie klant-winkel van doen. De pricewatch is dan ook alleen een tool, en dient ook op die manier benadert te worden. De groene kleur van een winkel is puur een manier van opvallen waar een winkel, tegen betaling, gebruik van kan maken. Lees anders ook nog even de Algemene Voorwaarden.
And it goes BRAAAAAPP!
Verwijderd
De ShopReview draagt bij aan het kunnen maken van een keuze. Het al dan niet vermeld staan betekent dat wel zaken als KvK nummer gecheckt zijn, maar verder fungeert Tweakers.net niet als keurmerk.
Kan ook niet, omdat we dan een waarde-oordeel gaan hangen aan winkels, waar dat een volledig gebruikersgedreven iets is en moet zijn. Zoals de ShopReview ook is.
Wil je veilig winkelen, hebben we uiteraard wel uitgebreide informatie op het forum staan
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Kan ook niet, omdat we dan een waarde-oordeel gaan hangen aan winkels, waar dat een volledig gebruikersgedreven iets is en moet zijn. Zoals de ShopReview ook is.
Wil je veilig winkelen, hebben we uiteraard wel uitgebreide informatie op het forum staan
Over: (Veilig) online winkelen / faillissementen / garantie
Pagina: 1