Toon posts:

Waterkoeling ideeen gevraagd.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil zelf een reservoirtje maken, die het liefst in mijn super badeend kast past ( gathering.tweakers.net/showtopic.php/142013/1 ), heeft iemand ideeen waarvan ik die kan maken, het moet wel bewerkbaar zijn. Ik ben niet van plan een radiator te kopen, dus het liefst iets wat veel warmte capaciteit heeft, zoals een ijzeren emmer ofzo :)
En weet iemand een vloeistof die ik het beste kan gebruiken, die het liefste niet electriciteit geleid ? Zodat als het lekt, ik geen vonken zie enzo ?

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Beschuitbus?

Loop eens door IKEA en gebruik je fantasie.

Of een oude pan met deksel, om in stijl te blijven.

Als vloeisto zou ik toch voor water gaan, lekkage is, zolang je je hersens gebruikt, geen issue.

Verwijderd

zonder radiator moet je wel een heel groot waterreservoir hebben. Minstens een liter of 20! Dus kan je beter maar wel een radiator nemen. (combineer die met een paar fans die lucht naar buiten blazen aan de achterkant of bovenkant van je kast.
Ik heb mijn radiator (kachelradiator van een auto) bij een garage gehaald voor 25 piek, het statiegeld dat op die dingen zit. Werkt goed. Alleen moet ik nog een goed koelblokje maken.

Verwijderd

Topicstarter
Dan ga ik wel een radiator zoeken ergens. Autosloop ? Garage ? Heeft iemand er nog eentje liggen die ik kan gebruiken ???

• Speedy-J
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 31-07-2025

Speedy-J

AMD Enthusiast

Zonder radiateur red je het ook niet met 20 liter bassin.
Ik gebruik een 60 liter >:)
Afbeeldingslocatie: http://members.home.nl/ethanol/waterkoeling5.jpg
zo ken je wel de hele dag zorgeloos draaien :)
Ow ja jou eend drijft beter in de mijne dan de jouwe >:)

Ryzen 7 5800@4.7GHz|Asus prime X570 pro|16GB G-Skill trident z rgb|Gigabyte rtx 2070 super|Custom WC van EK|chietech dragon|Corsair 750w rm x