Altijd als ik Bootcamp draai op mijn Macbook pro 2011 i7 model, stopt de helft van mijn apple remote er na een tijdje mee, ik heb geen idee waarom en ik installeer ook geen andere drivers of iets dergelijks.
De volume hoger en lager doen het wel.
maar de toets pause/play en volgende/terug doen het niet meer.
Dit heeft niks te maken met het programma waarin ik het gebruik.
want in foobar2000,itunes, google chrome, winamp, windows media player doet ie het helemaal niet meer.
Ik heb al een systeem herstel geprobeerd naar het moment dat ie het wel deed, en dat hield niks uit
ik heb de hele apple remote + IR drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat hield ook niks uit.
En alle apple drivers ook verwijdert en het hele bootcamp gebeuren ook, dat hield ook niks uit.
De enige manier waarop ik het de vorige keer oploste was met een schone windows 7 installatie, maar aangezien dat nogal vervelend is alleen voor een apple remote
weet iemand hoe dit op te lossen is, of heeft iemand dit ook gehad?
Mijn dank is groot!
De volume hoger en lager doen het wel.
maar de toets pause/play en volgende/terug doen het niet meer.
Dit heeft niks te maken met het programma waarin ik het gebruik.
want in foobar2000,itunes, google chrome, winamp, windows media player doet ie het helemaal niet meer.
Ik heb al een systeem herstel geprobeerd naar het moment dat ie het wel deed, en dat hield niks uit
ik heb de hele apple remote + IR drivers verwijderd en opnieuw geïnstalleerd en dat hield ook niks uit.
En alle apple drivers ook verwijdert en het hele bootcamp gebeuren ook, dat hield ook niks uit.
De enige manier waarop ik het de vorige keer oploste was met een schone windows 7 installatie, maar aangezien dat nogal vervelend is alleen voor een apple remote
weet iemand hoe dit op te lossen is, of heeft iemand dit ook gehad?
Mijn dank is groot!
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2011 17:14 ]