Toon posts:

keuze samsung plasma 64d8000 of led 60d8000

Pagina: 1
Acties:
  • 214 views

Verwijderd

Topicstarter
kiezen tussen de 60 led d8000 en 64d8000 plasma weet het even niet wat zouden jullie doen en waarom.
zijn ze allebei even scherp ?
kom nu van een 63c7000 plasma af maar die begaf het na een half jaar nu krijg ik een nieuwe en twijfel welke ik zal nemen,
advies stel ik graag op prijs ,bedankt

• Releases
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online

Releases

Ja maar!

Ga reviews op Google eens vergelijken. We gaan je niet voeren als een baby hier.

Dat mag wat vriendelijker... desnoods gebruik je de Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/templates/tweakers/images/icons/icon_hand.gif -knop ;)

[ Voor 55% gewijzigd door Michael Knight op 28-11-2011 20:27 ]

Verwijderd

Topicstarter
nou nou ,lekker vriendelijk kan dus juist geen review tussen deze 2 vinden als je dr een weet laat het even weten dan

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 22:17
Is het enige verschil niet gewoon de grootte? Dan moet je namelijk gewoon kijken wat je denkt dat het mooiste in jouw woonkamer staat :).

Daarnaast verwachten we wel op GoT dat je inzet toont en zelf al onderzoek hebt gedaan. Wel mag Releases wel wat vriendelijk zijn tegenover nieuwe gebruikers.

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:49
alex3305 schreef op maandag 28 november 2011 @ 20:18:
Is het enige verschil niet gewoon de grootte? Dan moet je namelijk gewoon kijken wat je denkt dat het mooiste in jouw woonkamer staat :).
De 64" is een plasma en de 60" is een LED, dus de grootte is sowieso niet het enige verschil ;)

The devil is in the details.

Verwijderd

Topicstarter
heb er een gevonden maar wou alleen weten of ik er goed aan doe om de d8000 plasma te nemen of toch de d8000 led

• alex3305
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-02 22:17
Oh nu zie ik het inderdaad ook in de titel staan :+. Ik keek vooral naar de d8000, waarbij ik aanneem dat het hetzelfde type betrof.

Anyway, uiteindelijk moet je natuurlijk kijken wat je zelf wilt. Plasma of led, daarvoor zijn genoeg reviews op internet te vinden. Plasma heeft voor- en nadelen, maar led ook.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 02:37

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

moby2,

Ik raad je aan een vergelijking te gaan doen in de winkels. Op dit moment kunnen we namelijk niet geod zien welke kennis je al beheerst en wat je specifieke criteria zijn.

Indien je die wel weet/kunt noemen, doe dat dan in een nieuw topic met behulp van de 'Quickstart' uit Het algemeen beleid .

Succes!

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.