Hallo,
Ik heb een script gemaakt in unix die een stored procedure aanroept via sqlplus.
In het script staat niet meer dan:
En de Stored Procedure ziet er ongeveer als volgt uit:
Wat ik echter wil is dat er niet 20 maar een paar miljoen inserts gedaan worden en deze wil ik daarom parallel uitvoeren. Om even bij het voorbeeld te blijven zou ik nu graag parallel 4 * 5 inserts doen in de tabel test_tabel, met als wens dat mijn id uniek blijft (want ik verwacht dat als ik ze parallel start dat ik dan 4 * id 1 tm 5 krijg?).
Kan iemand me hierbij helpen?
Ik heb een script gemaakt in unix die een stored procedure aanroept via sqlplus.
In het script staat niet meer dan:
code:
1
2
| sqlplus user@database exec insert(20) ; |
En de Stored Procedure ziet er ongeveer als volgt uit:
SQL:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
| create or replace procedure insert(nr_of_inserts number) as xx number ; begin xx:=1; loop insert into test_tabel(id, sample) values (xx, 1234) ; xx:=xx+1; exit when xx>nr_of_inserts; end loop; commit; end ; / |
Wat ik echter wil is dat er niet 20 maar een paar miljoen inserts gedaan worden en deze wil ik daarom parallel uitvoeren. Om even bij het voorbeeld te blijven zou ik nu graag parallel 4 * 5 inserts doen in de tabel test_tabel, met als wens dat mijn id uniek blijft (want ik verwacht dat als ik ze parallel start dat ik dan 4 * id 1 tm 5 krijg?).
Kan iemand me hierbij helpen?
[ Voor 1% gewijzigd door BtM909 op 06-12-2011 10:29 ]