Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekkerkearl
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 06:57

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
Ik wordt helemaal simpel van Dell op dit moment... ik heb mijn oude terug gestuurd gezien hier problemen mee waren en dacht dan gelijk bij het opnieuw bestellen de TV-tuner te droppen uit de selectie zodat ik mijn gewilde internet 3G modem zou hebben.

Na de bestelling heb ik met Dell gebeld en deze zeggen nu dat een 3G modem niet standaard meegeleverd word als de laptop binnen nederland wordt besteld tenzij je een zakelijke bestelling doet.

Wordt ik nu gek of is die verkoper van Dell niet goed wijs ? in de treads op dit forum als ook de reviews in de pricewatch wordt erover gesproken dat hij er wel in zou zitten.

Wat is het nu ? wel of niet een 3G modem als je de TV tuner niet meebesteld ? kan iemand hier me duidelijkheid geven ?

Het gaat om een Dell XPS 15 L502X

Update 28-11-2011: 15:45 (Reactie van Dell):
Ik heb voor u met de technische afdeling gebeld en nagevraagd of de 3G standaard op uw bestelde machine zit en het antwoord was "not included."

[ Voor 12% gewijzigd door Trekkerkearl op 28-11-2011 16:52 ]

Ik heb d’r nich veur keuzn Tukker te wean, ik heb gewoon onmeunig mazzel had!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rtzrs
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 15-11-2024
Zoals ik laatst ook al zei, ik hem hem er gewoon inzitten i.p.v. de tv-tuner. Heb er niet voor gekozen en heb ook nooit de keuze gehad, het 3g modem zat er gewoon in.

556-11094 Mobile Broadband : Internal Dell Wireless 5540 built-in 3G/HSDPA SIM not included
Dat staat op me factuur

799-17190 XPS L502x Order - Netherlands
En dit staat ook op me factuur, dus dat ze dit alleen zakelijk in Nederland doen is onzin.

Hopelijk heb je hier wat aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Overigens krijg ik er zelf ook een punthooofd van. Bij sommigen is hij aanwezig, bij anderen niet. Het enige wat ik weet is dat je hem zeker niet krijgt icm de tv turner.

Bij sommige configs staat wel 'mobile broadband not included'. Bij anderen weer niet. Of dat een verband heeft weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekkerkearl

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
:'( ik dacht ik geef Dell een kans, maar nu heb ik er spijt van.
Ik wacht wel tot ik hem heb en als hij er niet in zit stuur ik hem wel terug. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nefiorim
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 16-03 01:03
Vooral in het begin heeft ie er standaard ingezeten. Later is ie, ik denk uit kostenoverweging, eruit gehaald.

XBO: Michaël#3318

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trekkerkearl

Trekkerkearl

Twentse Boer en ICT'er

Topicstarter
Ik nu mijn laptop binnen en moet zeggen dat hij goed werkt, echter zat het modem er dus niet in.
weet iemand waar ik deze alsnog kan bestellen ? inclusief the antenne kabel ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snelbinder
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20-09 14:16
Ik heb mijn XPS 15 begin augustus besteld, en op mijn factuur staat ook:
556-11094 Mobile Broadband : Internal Dell Wireless 5540 built-in 3G/HSDPA SIM not included
En ik heb ook nooit aangegeven dat ik dit wilde. Het kan wel van pas komen dus mij hoor je niet klagen.
Pagina: 1