Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20-07 03:47
Beste mensen van dit forum.

Ik heb ongeveer 3 jaar geleden een Apple Airport Express gekocht maar nu heb ik het idee dat hij stuk is.
Ongeveer 3 dagen geleden gaf hij aan dat er een update was door middel van oranje knipperden lampje update was geslaag en goed gegaan en gaf weer zo als het hoort een groen lampje.
Gister avond rond half 11 gaf hij weer een orange lampje aan maar dan constant oranje en ongeveer om de minuut heel even groen.

Dus ik kijken in mijn netwerk airport configuratie programma maar niks van mijn Airport Express herkennen.
Dus ik heb dat ding toen maar gereset met een pen het kleine knopje in gedrukt maar niks hielp omdat herkenbaar te maken...

Dus ik heb met de winkel gebeld icentre de helpdesk omdat dat ding niet herkent word zeggen zij dat dat ding stuk is...
Nu kan ik wel dat ding gelijk weg gooien maar ik wil eerst kijken wat jullie zeggen of jullie nog opties hebben omdat ding nog werkend te kunnen krijgen.

Sebastian

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:48

franssie

Save the albatross

Oranje lampje betekent normaal dat ie het netwerk niet kan vinden of verbinden - maar kan ook betekenen dat ie niet meer wil opstarten.
Als je 'm via de reset niet meer kan bereiken ben ik ook bang dat ie overleden is. Bij die van mij lukt trouwens ook niet elke reset, duurt soms een keer of 3 voordat ie in de herkenbare modus draait.

franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Maar resetten heb ik al meerdere keren gedaan maar ik denk dat nog een x resetten geen zin heeft ben bang dat dat ding nu echt overleden is ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lounge Deluxe
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ook al een 'harde' reset geprobeerd door de stroom van de AEX te halen en vervolgens het resetknopje ingedrukt houden terwijl je de stroom er weer opzet (totdat het lampje snel begint te knipperen)?

Wilde wel eens helpen bij mijn opstandige AEX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Havelock
Dit is de 2de x dat ik een harde reset uitvoer maar niks mag baten... ben toch echt bang dat dat ding echt overleden is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krisp
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

Krisp

like.no.other

De Airport Express heeft niet zo'n hele lange levensduur doordat de voeding niet van het stevigste soort is. Mocht je soldeer-capaciteiten hebben dan kun je een poging wagen, maar anders heb je een dood exemplaar te pakken...

Life is what happens to you, while you're busy making other plans (John Lennon) - Ioniq 28kWh / 9,9kWP zonnepanelen (west) / Panasonic 9kW WP

Pagina: 1