Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Goed kassasysteem regelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik begin een fysieke winkel met daar een website aan gekoppeld. Nu ben ik op zoek naar een kassasysteem, maar alle kassasystemen die ik tegenkom zijn erg duur.

Nou vraag ik me af of ik niet gewoon een oude windows pc kan neerzetten en los een kassala, scanapparaat, pinautomaat kan kopen. En goedkope software zelf installeren.

En zijn hier mensen die de voorraad van de winkel gekoppeld hebben aan de voorraad van de webshop. Ben benieuwd hoe jullie dat doen, ik gebruik Magento voor mijn webwinkel.

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 01:06
Wat wil je verkopen, wat vind je duur? Je vraagt om hulp zonder uit te leggen wat je precies wilt.

• dragon4ce
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online

dragon4ce

hardware freak

zie hier zo'n pakket:

http://www.tradium.nl/documents/homepage.html

dit doet volgens mij wel wat je wilt.

Omdat het kan.

Verwijderd

Topicstarter
jopie schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:05:
Wat wil je verkopen, wat vind je duur? Je vraagt om hulp zonder uit te leggen wat je precies wilt.
Ik leg heel goed uit wat ik wil. Ik wil klaar zijn voor 200, 300, 400 euro. Ik heb zelf nog wel een oude windows pc staan. Pinautomaten kun je 2ehands goedkoop kopen, kassalades en scanners ook wel.

Het is alleen de vraag of er goedkope of gratis software is dat ook nog eens makkelijk aan magento te koppelen is.

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

En wat heb je zelf al gevonden en bevalt dat je?

"XO is whatever you want it to be" - Abel Tesfaye
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord

• Tarin
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:52

Tarin

Just plain weird.

Misschien dat het educatieve zusje van m'n werkgever wat voor je kan betekenen:

Kassawerkplek

maar ik heb geen idee wat dat kost, of het particulier/zakelijk verkrijgbaar is en of het dan niet meteen veel meer kost.

[ Voor 3% gewijzigd door Tarin op 28-11-2011 08:31 ]

Ik fiets op de accu van m'n iPod :) | Specs | Pics | Elektro: NL / EN

• frumper
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 20-11 15:10
Hou je er met een tweedehandspinapparaat wel rekening mee dat hij het "nieuwe pinnen" aankan? anders heb je er volgend jaar niet zo gek veel meer aan...

Life is what happens while you're busy making other plans

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Blijkbaar niet. Nu kom je ook nog met nieuwe info.
Ik wil klaar zijn voor 200, 300, 400 euro.
Ik wil ook wel eens wat.
Wat kosten de alternatieven ?
Doen die exact wat jij wil ?
Weet je dat dit investeringen zijn en je die van je winst afhaalt ?
Het is alleen de vraag of er goedkope of gratis software is dat ook nog eens makkelijk aan magento te koppelen is.
Ah, gratis.
En wie gaat die koppeling doen ?

Je moet je serieus afvragen of je je kassa aan je webshop software gekoppeld wil hebben.
Is dat een requirement of een wannahave ? Bepaalt ook je budget namelijk.

Snelstart heeft een prima administratiepakket, waarmee je ook (contante) verkopen kunt doen.
Dan zou je je administratie ook direct netjes geregeld kunnen hebben.

En een tip van een andere ondernemer : If you pay peanuts, you'll get monkeys.
Voor sommige dingen moet je wat geld over willen hebben.

Abort, Retry, Quake ???

• ChevyVanDude
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-02-2024

ChevyVanDude

GTA V - DrOinkberg

Als het echt niet anders kan.....

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 00:19:
[...]

Ik leg heel goed uit wat ik wil. Ik wil klaar zijn voor 200, 300, 400 euro. Ik heb zelf nog wel een oude windows pc staan. Pinautomaten kun je 2ehands goedkoop kopen, kassalades en scanners ook wel.

Kassa/administratie/voorraadbeheer zijn de belangrijkste aspecten in iedere winkel Als je daar al op gaat bezuinigen moet je je misschien eens afvragen of je wel een fysieke winkel moet beginnen!

Investeer gewoon in een goed/degelijk systeem. Dan krijg je tenminste ook ondersteuning als je problemen hebt en ben je niet gelijk al je data kwijt.

• BadpunK
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:41

BadpunK

Wijsheden van een dwaas

Koop via een curator een kassasysteem (De Haan bijvoorbeeld), dan kun je de licentie voor weinig om laten zetten. Dat is de meest simpele optie.

Ik zou niet zo zijn geworden als ik niet al die ouderwetse waarden had om tegen te rebelleren.

Verwijderd

Topicstarter
BadpunK schreef op maandag 28 november 2011 @ 12:11:
Koop via een curator een kassasysteem (De Haan bijvoorbeeld), dan kun je de licentie voor weinig om laten zetten. Dat is de meest simpele optie.
Link van De Haan? Had al wat faillissement veilers bezocht maar nog niet gevonden wat ik zocht.

Verwijderd

Topicstarter
Ja, dit moet ik hebben. Dit kost waarschijnlijk 50 tot 100 euro. Alleen dan heb ik een nederlandse aanbieder van deze systemen nodig dan weet ik dat het goed is.

• aZuL2001
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 12-10 22:55
Verwijderd schreef op maandag 28 november 2011 @ 23:11:
Ja, dit moet ik hebben. Dit kost waarschijnlijk 50 tot 100 euro.
Dream on.
Alleen dan heb ik een nederlandse aanbieder van deze systemen nodig dan weet ik dat het goed is.
En dan ligt de prijs heel anders.
Raar hé ?

Abort, Retry, Quake ???

• zwippie
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online

zwippie

Electrons at work

Ik heb voor een klant wel eens van die (door hem zelf geïmporteerde, waarschijnlijk goedkope) Chinese POS systemen geïnstalleerd, zoals ze op die alibaba site staan. De prijs van de apparaten weet ik helaas niet, maar ik schat zo'n 200 euro. Openbravo POS er op, een open source kassa programma, en het draait een jaar later nog prima.

Als je ook Openbravo ERP gebruikt is er een Magento Openbravo Connector, maar voor je dat allemaal geïnstalleerd en ingericht hebt, ben je wel even verder. Misschien dat de koppeling met Magento eenvoudiger kan, heb er geen ervaring mee.

De ondersteuning is natuurlijk wel nul komma nul. Bij aankomst waren 3 van de 8 apparaten defect, geen garantie. Software installeren en configureren zul je allemaal hier moeten doen en vergt misschien enige expertise.

Oftewel: Als je zelf zo'n apparaat kunt importeren vanuit China of Hong Kong (eBay?) dan kún je goedkoop klaar zijn, als je geluk hebt werkt het een paar jaar. Als je pech hebt dan moet je er nog maar weer eentje bestellen.

How much can you compute with the "ultimate laptop" with 1 kg of mass and 1 liter of volume? Answer: not more than 10^51 operations per second on not more than 10^32 bits.

Pagina: 1