Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:16
Ja, helaas na misschien iets teveel gespeeld te hebben met mijn tab p1000 doet hij niet veel meer.
Het enige wat ik nog zie is als ik hem op de oplader doe (dus in het stopcontact steek) 3 icoontjes
telefoon-uitroepteken-computer en dit gaat steeds aan en uit.
Als ik hem op de computer aansluit gebeurt er helemaal niets meer, geen icoontjes en geen enkele knop werkt.
Verschillende usbpoorten geprobeerd maar helaas! Als hij in de oplader zit kan ik ook verder geen knoppen gebruiken. Iemand nog een idee of is het nu een dure onderzetter geworden?

thnx
OomHo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ableeker
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2024
Hij is niet gebrickt als je die pictogrammen ziet, hij kan alleen niet verder starten. Je moet hem flashen, dan doet hij het weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22-05 19:16
ja, het probleem is dat als ik hem aan de computer hang hij niets doet , dus ook geen iconen laat zien.
Dus Odin of kies herkend hem dan niet.
Zo gauw ik hem los maak van de 220 stekker stopt hij er mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

210667

Misschien dat een harde reset je nog kan helpen. Je raakt wel alle data kwijt en hebt dan een schone tab:

Reset Galaxy Tab with Hardware Keys

If Android OS is not loading then you can hard reset Galaxy Tab using hardware Keys combination.

Make sure tab is turned off, Press and hold the Power button for about 10 seconds to turn it off.
Press and hold the “Volume Up” and “Power” buttons at the same time, when logo appears on the screen release the “Power” button and continue press the “Volume” button
When recovery screen appears use “Volume Up/Down” buttons to navigate and select “wipe data / Factory reset” by pressing the “Home” or “Power” button

Je tab moet wel eerst echt helemaal uit zijn voor je bovenstaande doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ableeker
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 04-02-2024
Als Odin hem niet ziet (wat wel eens gebeurt), moet je de drivers opnieuw installeren, dat helpt meestal wel. En het kan ook helpen door de Tab eerst een nacht op te laden, ook al lijkt hij niets te doen.