Ik heb een Yarvic 310 gekocht om zonder de PC of Laptop op te starten snel de email te kunnen checken.Ook wil ik hem mee nemen op vakantie om daar de mail te kunne checken en om eventueel te kunnen internet bankieren. Ik wist van te voren dat ik niet de snelste tablet kocht, ook ging ik ervan uit dat dat de techniek niet de meest moderne was. echter is Wifi ook een probleem Thuis is WIFi geen probleem, op mijn werk krijg ik echter geen verbinding met de router. Bij mijn vriendin thuis heb ik ook geen probllem. Weet iemand mogelijk waar ik het probleem moet zoeken?
Al bedacht dat de boel op de zaak misschien beveiligd is en elders niet, of beveiligd is volgens een protocol dat je tablet niet ondersteund?
Sowieso, "het lukt niet" is een vrij loze opmerking. Aangezien mijn glazen bol stuk is: wat lukt er dan niet, wat heb je zelf al geprobeerd en tegen welke problemen loop je aan? Toevallig ook al de IT afdeling van je werk geraadpleegd bijvoorbeeld?
Sowieso, "het lukt niet" is een vrij loze opmerking. Aangezien mijn glazen bol stuk is: wat lukt er dan niet, wat heb je zelf al geprobeerd en tegen welke problemen loop je aan? Toevallig ook al de IT afdeling van je werk geraadpleegd bijvoorbeeld?
Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)
Ongetwijfeld zal er voor wireless op je werk wat meer beveiliging zijn dan thuis. Wat wordt er op het werk aan draadloze beveiliging gebruikt? 802.1x? Mogelijk moet je dan nog een certificaat installeren/hebben? Wellicht wordt er op MAC-adres gefilterd en moet je MAC-adres ergens toegevoegd worden.
Op dit moment slaan we er maar een slag naar. Meer informatie is meer beter...
Op dit moment slaan we er maar een slag naar. Meer informatie is meer beter...
"To overcome other's armies without fighting is the best of skills" - Sun Tzu
Dank voor alle input.
Ik ga eerst eens met de systeem beheerder aan de slag, eens kijken of hij wat kan doen.
Ik kom graag terug met meer info mocht het niet lukken.
Thanks,
P.D te W
Ik ga eerst eens met de systeem beheerder aan de slag, eens kijken of hij wat kan doen.
Ik kom graag terug met meer info mocht het niet lukken.
Thanks,
P.D te W