Problemen met Video ts streamen

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
:( Beste Tweakers,

Ik heb sinds kort een Samsung UE46D8000 tv en ga steeds meer doen met streamen van films van Laptop naar tv. Maar ik loop tegen een aantal problemen aan namelijk als ik een gewone film (dvd 5) heb gedownload bestaat die uit Video ts mappen dat is logisch ,maar om die te streamen is best irritant want die bestaan n.l
uit verschillende stukken van ongeveer 20 min. elke keer zit er dan een pauze in van 5 sec. de taal moet elke opnieuw ingesteld worden enz. Terwijl ik dat met MKV bestanden niet heb die spelen gewoon mooi de film af. Is het gewoon niet mogelijk om ts mappen zo af te spelen ? en moeten die gewoon gebrand worden ?
Of zijn er converters die ts films omzetten naar MKV ik heb het al wel geprobeerd maar het lukte niet, welke converter is goed hiervoor?
Ik wil nog niet aan een media player beginnen omdat het zo toch ook wel moet lukken dacht ik want mp3 `s en foto`s en dus ook MKV bestanden zijn dus geen probleem.

Wat moet ik doen , alle tips zijn welkom

Vriendelijke groeten Carlo 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chucky666
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

chucky666

d.y.w.play?

en als je met IMGburn gewoon een iso van de dvd5 maakt ?

een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
chucky666 schreef op zondag 27 november 2011 @ 17:42:
en als je met IMGburn gewoon een iso van de dvd5 maakt ?
Ik ga het proberen, dank alvast Chucky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel1966
  • Registratie: December 2009
  • Niet online
Het ligt eraan op welke manier je streamed en je dus via de ingebouwde mediaplayer van je tv, of dat je de laptop met een hdmikabel aangesloten hebt aan je tv en de streamed vanaf je laptop start. In het 2de geval kan je je VLC Mediaplayer op de laptop installeren waarmee je gewoon complete dvd's met menu kan afspelen.

Voor zover mij bekend zijn er tot nu toe nog geen Smart TV's die ook de dvd menustructuur afspelen en alleen dan de losse dvd-bestanden pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:25

D4NG3R

kiwi

:)

Probeer eens met Handbrake de bestanden te reconverten naar .mkv of .m4v (mp4). Dit zijn vrij algemene formaten.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
D4NG3R schreef op zondag 27 november 2011 @ 22:17:
Probeer eens met Handbrake de bestanden te reconverten naar .mkv of .m4v (mp4). Dit zijn vrij algemene formaten.
Beste D4NG3R

Ik heb al een keer geprobeerd om ts naar mkv te converteren maar dan wordt het bestand nog kleiner en ik krijg het dan niet afgespeeld, mp4 heb ik nog niet geprobeerd. Misschien heb ik de verkeerde converteerprogramma`s gebruikt, ik zal het eens proberen met Handbrake als ik hem kan vinden.
i.i.d MKV bestanden die ik download spelen gewoon perfect af , maar het meeste is nog gewoon dvd5 ( dus video ts).

Bedankt voor je tip alvast

Groet 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beuzelarij
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Waarom knoop je die ts-bestanden dan niet aan elkaar, i.p.v. te gaan converteren?

Via een scriptje, of anders iets als TSSplitter:

Afbeeldingslocatie: http://www.ffprojects.net/images/tssplitter_join.gif

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pagina: 1