Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Ik stem voor, maar of dit ook haalbaar is is een ander verhaal..
Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken
Die lijkt me erg lastig te realiseren, aangezien er ongeveer een miljoenmiljard VPS boeren zijn die allemaal een net andere configuratie aanbieden. Daarbij zijn er een aantal eigenschappen die ze niet willen vrijgeven, zoals de overboeking op de fysieke hardware.
Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.
Zelfs als je de specs niet één op één kunt vergelijken is het natuurlijk een koud kunstje om in elk geval de aanbieder als geheel te waarderen in plaats van de diensten an sich. In welke mate dat voor de site een wenselijke toevoeging is laat ik aan de mensen op kantoor over.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Het hoeft natuurlijk ook niet tot op de komma in de privacy policy gedetailleerd te zijn.
Toen de tablets net toegevoegd waren miste er ook een hele hoop info om nog maar niet te spreken over al de keren dat de opslag capaciteit van een tablet als ram geheugen stond ingevuld
Wat betreft vpn's zal het vooral gaan over prijs/maand eventuele bandbreedte limieten, beperkingen (bijv geen torrents) en de gebruikte techniek.
Shared hosting gaat dan weer vooral over de gebruikte front end, bandbreedte en opslag
Het zijn natuurlijk nog altijd diensten waarbij kwaliteit het belangrijkste is en de reviews dus de doorslag geven helaas moet je op dit moment je vertrouwen leggen bij louche review sites die affiliate links posten en de dozijnen topics op forums waarin mensen dezelfde vragen stellen.
Toen de tablets net toegevoegd waren miste er ook een hele hoop info om nog maar niet te spreken over al de keren dat de opslag capaciteit van een tablet als ram geheugen stond ingevuld
Wat betreft vpn's zal het vooral gaan over prijs/maand eventuele bandbreedte limieten, beperkingen (bijv geen torrents) en de gebruikte techniek.
Shared hosting gaat dan weer vooral over de gebruikte front end, bandbreedte en opslag
Het zijn natuurlijk nog altijd diensten waarbij kwaliteit het belangrijkste is en de reviews dus de doorslag geven helaas moet je op dit moment je vertrouwen leggen bij louche review sites die affiliate links posten en de dozijnen topics op forums waarin mensen dezelfde vragen stellen.
Wanneer heb je het laatst je wachtwoord verandert? Er word op T.net de laatste tijd regelmatig misbruikt gemaakt van accounts met gelekte wachtwoorden om andere gebruikers op te lichten. Verander je wachtwoord, geef oplichters geen kans!
Dat is echter een heel andere situatie dan wat MueR zegt. Het probleem met diensten is dat de "specs" gigantisch kunnen verschillen. Tablets hebben allemaal een aantal overeenkomende kenmerken (type scherm, resolutie, schermdiagonaal, processor, RAM, enz.) waar er bij het types services dat jij omschrijft naast de "standaard" kenmerken ook nog andere diensten bij kunnen zitten die lastig te vergelijken zijn. Let wel: ik zeg niet dat het allemaal niet kan, maar aan de andere kant is de situatie ook niet helemaal vergelijkbaar. Maar die inschatting laat ik graag over aan mensen die er meer vanaf weten dan ik.Leo1010 schreef op zondag 27 november 2011 @ 19:53:
Het hoeft natuurlijk ook niet tot op de komma in de privacy policy gedetailleerd te zijn.
'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.
Pagina: 1