COD2/COD4 server van buitenaf niet te benaderen.

Pagina: 1
Acties:

• Rick Astley
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Rick Astley

Never gonna give you up

Topicstarter
Ik ben voor onze clan bezig om weer onze COD2 en COD4 servers op te starten. Deze zijn namelijk een jaartje offline geweest omdat er te weinig animo was. De servers hebben dus al eens naar behoren gewerkt, maar ik krijg ze nu niet meer aan de gang.

Het probleem is dat beide servers niet van buitenaf te benaderen zijn. Ik heb de juiste poorten geforward (28962 voor COD2 en 28964 voor COD4) maar nog steeds krijg ik een Time Out.
Aan de fysieke machine/server zelf is qua software niks veranderd; De firewall staat uit en PRoCon (een admin tool voor onze BF3 server) is wel gewoon vanaf buiten te benaderen op poort 48888, dus het portforwarding verhaal werkt..

Iemand tips?

Alvast bedankt

Never gonna let you down

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
Misschien moet je toch eens in je router kijken of de poorten wel open staan... Heb zelf ooit het probleem gehad dat na een update een aantal poorten gedicht werden...

• LiquidSmoke
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20-02 16:08
Of is je externe IP soms gewisseld?

• Rick Astley
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Rick Astley

Never gonna give you up

Topicstarter
Ik heb het opgelost. Ik heb deze parameter toegevoegd aan mijn startup path: +set net_port 28964 (voor COD4)
Deze is eigenlijk totaal overbodig, aangezien dit ook in mijn server.cfg bestand staat... Anyway het werkt nu :) !
Waarom het zonder deze aanpassing in het verleden wel gewerkt heeft, is mij nog steeds een raadsel.

Never gonna let you down