teamspeak/headset record mijn stem bijna niet

Pagina: 1
Acties:

• Tunestwo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 30-01 19:59
Hallo allemaal ik heb sinds een paar dagen een turtle beach gaming headset aangeschaft en nu gebruik ik die met teamspeak, maar me vrienden zeggen nu al sinds dat ik die turtle beach heb dat ik uitermate zacht klinkt. nu klopt dat ook want als ik naar de test van teamspeak gaat kom er net boven de 0 db uit.
weet iemand hoe ik dit kan oplossen?
Groetjes mark
het gaat over deze headset :http://www.turtlebeach.com/products/call-of-duty-headsets/mw3-ear-force-foxtrot.aspx en over Teamspeak 3!

• Biersteker
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 30-01 15:40
Heb je je mic boost al gechecked? (heb ook een aantal headsets gehad waar ik +10db mic boost aan moest zetten)

Originally, a hacker was someone who makes furniture with an axe.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:31

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Overige hardware is geen dumpbak, vragen die elders op GoT besproken worden horen daar thuis. Koptelefoons zijn audiodevices dus horen ze in Audio & HiFi

Move OH > AH

Oslik blyat! Oslik!

• Tunestwo
bij mij staat de microfoon boost op 30 alleen ik weet niet of het de goede is. waar kan ik dat vindenop win 7?

• Tunestwo
Het gaat over de: turtle beach mw3 earforce foxtrot
Hoe is de headset aangesloten? via usb en 1 gewoon plugje voor headset
Welke geluidskaart gebruik je? ik weet niet welke: ati hdmi audio, high definition audio-apparaat, turrtle beach cod eff headset.
Heb je een andere headset om te testen? de andere headset is niet via usb en die werkt gewoon goed.
Heb je een andere computer om te testen? helaas niet

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:53

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Als ik zo eens kijk heeft die headset een actief kastje tussen USB en headphone hangen. Daar zitten volume controls op.
Wellicht zit daar óók een mic volume control op en staat die gewoon heel zacht?

Headset al een keer op een andere computer geprobeerd ter vergelijking?

Alles kan stuk.

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

wat is er mis met 0db dan ? dat is je normaal niveau (geen dempin/geen versterking gewoon factor 1), heeft de rest hem niet gewoon kneiterhard staan ?

[ Voor 18% gewijzigd door Fish op 03-12-2011 15:54 ]

Iperf

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 04:53

remco_k

een cassettebandje was genoeg

Tunestwo schreef op zondag 27 november 2011 @ 15:29:
...
nu klopt dat ook want als ik naar de test van teamspeak gaat kom er net boven de 0 db uit.
...
Ik had er min of meer overheen gelezen vanwege z'n andere 2 gesloten topics...
Als hij nu de 0 dB haalt met z'n mic, dan is er niets mis mee. Dat is al vol gas, dus harder moet niet hoeven.
Maar ik vermoed dat Tunestwo met 0dB bedoeld, helemaal onderin de meter... Dus net aan een streepje zit oplichten.

Tunestwo moet dat maar even ophelderen. :)

[ Voor 4% gewijzigd door remco_k op 03-12-2011 16:28 ]

Alles kan stuk.

Pagina: 1