"De Nyenrode Business Universiteit, of kortweg Nyenrode, is de oudste particuliere universiteit van Nederland. Nyenrode werd opgericht in 1946. Het onderwijs is gericht op het (internationale) bedrijfsleven."
Nyenrode is een universiteit gericht op het bedrijfsleven. Het is de enige privé universiteit van Nederland.
Er zullen vast wel mensen op GoT zitten die hier studeren, of gestudeerd hebben. Ik ben erg benieuwd naar hun ervaringen!
Op het moment zit ik in het examenjaar van 6VWO, met het profiel E&M (wiA,M&O,Frans). Ik ben er heel zeker van dat ik het bedrijfsleven in wil, maar wat is daar de beste weg naar toe
? Ik woon in de buurt van Enschede, en bedrijfskunde aan de UT is/was dan ook eigenlijk mijn eerste keuze. Maar een tijdje geleden ben ik op de website van Nyenrode terechtgekomen, en ik vind het toch wel erg interessant. Ik ben dan voornamelijk geinteresseerd in de Bachelor of Science in Accountancy. 3/4 dagen in de week werken en 1/2 dagen college volgen.
Iemand hier ervaringen met deze studie, of ervaringen met Nyenrode in het algemeen zijn ook van harte welkom
Nyenrode is een universiteit gericht op het bedrijfsleven. Het is de enige privé universiteit van Nederland.
Er zullen vast wel mensen op GoT zitten die hier studeren, of gestudeerd hebben. Ik ben erg benieuwd naar hun ervaringen!
Op het moment zit ik in het examenjaar van 6VWO, met het profiel E&M (wiA,M&O,Frans). Ik ben er heel zeker van dat ik het bedrijfsleven in wil, maar wat is daar de beste weg naar toe
Iemand hier ervaringen met deze studie, of ervaringen met Nyenrode in het algemeen zijn ook van harte welkom