Hallo,
Ik ben bezig met een nieuw project waar ook een filter inzit.
Nu moet ik op 'Toepassen' klikken zodra ik één van de filter opties selecteer. Dit moet natuurlijk anders kunnen.
De input's zijn radio buttons, momenteel kan er dus alleen keuze worden gemaakt uit één van de 3 opties.
Nu zou je denken dat je het volgende kan toevoegen aan je <input> maar dit werkt niet. Heeft iemand enig idee?
Dit werk prima, uiteraard heb ik even de 'submit' knop weg gelaten.
De laatste werkt dus niet, heeft iemand enig idee? Na mij idee staan de rest van de instellingen wel goed...?
Overigens werkt het via de optie onChange ook niet, deze lees je ook vaak op internet, maar volgens mij is deze juist bedoeld voor <select><option></option></select>
Ik ben bezig met een nieuw project waar ook een filter inzit.
Nu moet ik op 'Toepassen' klikken zodra ik één van de filter opties selecteer. Dit moet natuurlijk anders kunnen.
De input's zijn radio buttons, momenteel kan er dus alleen keuze worden gemaakt uit één van de 3 opties.
Nu zou je denken dat je het volgende kan toevoegen aan je <input> maar dit werkt niet. Heeft iemand enig idee?
HTML: filter.html
1
2
3
| <form method="post" action="" name="submit"> <input type="radio" name="filter" value="artikel" {artikel}> Alle artikelen weergeven<br/> <input type="radio" name="filter" value="laatst_verkocht" {laatst_verkocht}> Laatst verkochte artikelen<br/> |
Dit werk prima, uiteraard heb ik even de 'submit' knop weg gelaten.
HTML: filter.html
1
2
3
| <form method="post" action="" name="submit"> <input type="radio" name="filter" value="artikel" onclick="this.form.submit()" {artikel}> Alle artikelen weergeven<br/> <input type="radio" name="filter" value="laatst_verkocht" onclick="this.form.submit()" {laatst_verkocht}> Laatst verkochte artikelen<br/> |
De laatste werkt dus niet, heeft iemand enig idee? Na mij idee staan de rest van de instellingen wel goed...?
Overigens werkt het via de optie onChange ook niet, deze lees je ook vaak op internet, maar volgens mij is deze juist bedoeld voor <select><option></option></select>
[ Voor 6% gewijzigd door Toppe op 27-11-2011 12:40 ]
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!