Toon posts:

Streaming problemen tussen Samsung tv / Ubee router.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo ik ben Carlo en heb de volgende opstelling van apparatuur.
Acer laptop met Windows 7 ,bekabeld naar router met cat. 6 utp kabel, Ubee router (via Ziggo) gekregen, bekabeld naar tv met cat. 6 utp kabel, tv Samsung UE46D8000. Laptop is voorzien van het stream programma Allshare van Samsung, opzich een erg duidelijk en prettig programma, waar het niet dat ik de volgende problemen ondervindt.
Als ik (bekabeld) stream stop het na ongeveer 5 min. en schakeld de tv terug naar tv kanalen, dit is niet aan de orde als ik de utp kabel loshaal van de laptop! want dan kan ik de film gewoon afkijken dit is erg onhandig. Waar moet ik het conflict zoeken ? er is al een nieuw moederbord geplaatst in de tv maar geen resultaat.
Het 2e probleem is dat het programma als het niet aanstaat en niet gebruikt wordt continu rechts onder het tv scherm een pop-up geeft van het allshare logo, dit moet dan handmatig worden weggedrukt (alles staat uitgevinkt bij het programma)?

Heeft iemand tips of een oplossing hiervoor?

Vriendelijke groeten Carlo

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 07:56
Heb je toevallig een switchje of kun je die van iemand even lenen? Zelf ook met die Ubee een tijdje gewerkt en had met mijn Popcorn ook geregeld problemen met streamen. Een switch ertussen leverde bij mij positief resultaat op.

Verwijderd

Topicstarter
Cave_ boy,

Wat bedoel je precies met een switch ertussen, ik ben niet zo erg goed thuis in deze materie?
Gebruik jij zelf ook Allshare van Samsung of zijn er betere alternatieven? die je kan aanraden.

Groet Carlo

• pacificocean
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01-02 18:24
Je gebruikt blijkbaar ook wifi. Anders valt er niks door te spelen als je je utp er uittrekt. Wat gebeurd als je die op je laptop en tv uitzet? En wat gebeurd als je een utp rechtstreeks van je tv naar je laptop aansluit?

Verwijderd

Topicstarter
pacificocean schreef op zondag 27 november 2011 @ 10:45:
Je gebruikt blijkbaar ook wifi. Anders valt er niks door te spelen als je je utp er uittrekt. Wat gebeurd als je die op je laptop en tv uitzet? En wat gebeurd als je een utp rechtstreeks van je tv naar je laptop aansluit?
Ik zal het gaan proberen Pacificocean, bedankt voor de tips tot zo ver.