Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

inloggen in app faalt

Pagina: 1
Acties:

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:39
ik heb vandaag de app opnieuw geinstalleerd op mijn versie android 2.3.5 install op mijn i9000. Toen ik wou reageren probeerde ik in te loggen, maar kreeg de melding dat mijn pass niet klopte.

ik heb het een paar keer geprobeerd, maar de melding bleef komen...

het is een samsung android release, helemaal std, geen root, eigen wifi en kan via de site gewoon inloggen.

storing of foutje?

• painkill
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 18:36

painkill

Pain(k)(ill)

Je mobiel maakt van de eerste letter een hoofdletter?

Mijn SNES verzameling!

• 418O2
Nee, dat maakt hij niet. Blijkbaar is de app bij het inloggen hoofdlettergevoelig (bij de username) en de site niet. Toen ik mijn username wél met een hoofdletter begon, logde hij wel in.

In de site kan ik volgens mij wel gewoon met onderkasten inloggen.

edit; Even gechecked en ik kan met "catch22" inloggen op de site, maar op de app dus niet.

[ Voor 19% gewijzigd door 418O2 op 28-11-2011 09:49 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

crisp

Devver

Pixelated

vziw is er geen verschil in verwerking van de inloggegevens via de app versus productie

Intentionally left blank

• 418O2
Nouja, blijkbaar is dat er wel :) Want ik kan met "catch22" niet inloggen en met "Catch22" wel...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:02

crisp

Devver

Pixelated

418O2 schreef op maandag 28 november 2011 @ 11:06:
Nouja, blijkbaar is dat er wel :) Want ik kan met "catch22" niet inloggen en met "Catch22" wel...
Dan zou ik dat in onze logs moeten kunnen terugvinden maar dat vind ik niet, en ik heb zojuist geverifieerd dat de gebruikte code echt hetzelfde is.

Ik vermoed eerder dat het een token-error geweest is doordat misschien je ip tussen twee requests gewijzigd is. De foutmelding die daaruit volgt naar de app toe is dezelfde als wanneer de inloggegevens onjuist zijn (daar staat ook nog een FIXME bij :P)

Intentionally left blank

• 418O2
Hm apart dan, want ik probeerde het telkens op mijn eigen Wi-Fi connectie. Maargoed, het werkt nu en ik doe het nu altijd wel met hoofdletter.

En dan is het wel erg toevallig dat hij het "ineens" deed toen ik een hoofdletter gebruikte :)
Pagina: 1