Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

nieuwe kale pc gekocht, kom niet in bios

Pagina: 1
Acties:

• Sisko
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04-2014
Hoi, ik heb vandaag een nieuwe pc gekocht waar ik zelf windows op instaleer, deze ook nieuw(win7 pro 64bit) en als ik het systeem opstart moet ik in de bios via F1(enter setup to recover bios settings), ik heb een draaadloos toetsenbord met usb dongel, en als deze er in zit ziet ie wel dat er een muis en toetsenbord aan hangt(als ie er niet in zit zegt ie ook "geen toesenbord gevonden".) Echter lijkt het erop dat het toetsenbord het niet doet want F1 werkt niet en eerder als er staat "press del to enter EFI bios settings" werkt del ook niet.
Op mijn oude systeem werkte vanmiddag alles nog.

ik heb een asus P8H61 als moederbord.

Wat kan ik doen om dit op te lossen

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-11 03:08
Even een bedraad (usb) toetsenbordje eraan hangen? :S

_██_
(ಠ_ృ)

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Klinkt als een gevalletje geen USB Legacy support. En dat heb je wel eens met een USB-keyboard. Is niet bij alle usb-keyboards overigens. Heeft te maken met dat de ene een HID-device is, en de andere niet.

Beste is om er even een PS/2 toetsenbord er aan te hangen, en USB Legacy support in de bios aan te zetten, en halt on errors uit.

Ey!! Macarena \o/

• mouzetc
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 20-11 08:40
EDIT: dat dus ^^

Aan een bedraad toetsenbord zien te komen. Helaas willen niet alle draadloze toetsenborden bij de boot worden herkend.

Alleen voor je BIOS, want neem aan dat ie in Windows wel werkt dus?

http://www.google.nl/sear...wireless+keyboard+no+bios

[ Voor 20% gewijzigd door mouzetc op 27-11-2011 01:08 ]

Signature

• Sisko
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 17-04-2014
mouzetc schreef op zondag 27 november 2011 @ 01:06:
EDIT: dat dus ^^

Aan een bedraad toetsenbord zien te komen. Helaas willen niet alle draadloze toetsenborden bij de boot worden herkend.

Alleen voor je BIOS, want neem aan dat ie in Windows wel werkt dus?

http://www.google.nl/sear...wireless+keyboard+no+bios
Ik kom niet zover dat ik windows erop kan instaleren, dus weet niet of ie het daar wel doet.

Bedraad toetsenbord was ik al bang voor. Had het huis al doorzocht. morgen maar even rondbellen dan, moet ik maar een dagje langer wachten :(

Bedankt voor julli snelle antwoorden